Elektro-Macan باید Taycan را در سایه قرار دهد

یکی در E-Macan بارگذاری شده است باتری 100 کیلو وات. پورشه هنوز فاش نکرده است که e-SUV تا کجا باید با آن پیش برود. فقط هدف واضح است: با وجود مقاومت طبیعی بدنه SUV در هوا، در محدوده 468 کیلومتری WLTP تایکان باید بیشتر باشد. در عین حال، پورشه می خواهد درایو قدرتمندتری نصب کند. گفته می شود که دو موتور الکتریکی با تحریک دائمی دارای خروجی 450 کیلو وات هستند. تایکان در گران ترین پیکربندی فقط اندکی قوی تر است.

تریلر پورشه تایکان اسپورت توریسمو

طرفداران SUV باید تحمل کنند: E-Macan تا سال 2024 نمی آید

علاوه بر این، سیستم های شارژ ضعیف تر با ولتاژ 400 ولت، مانند برخی از جعبه های دیواری، باید بتوانند برق E-Macan را با سرعت بیشتری تامین کنند. پورشه قصد دارد از سیستم باتری 800 ولتی استفاده کند دو سیستم 400 ولت تا بتوانیم به اشتراک بگذاریم جزئیات مشخص نیست.

اما تا آن زمان کمی طول می کشد: شروع واقعی برنامه ریزی شده برای سال آینده اعلام شده است به سال 2024 موکول شد. ارتقای تایکان برای سال 2023 برنامه ریزی شده است. مدل 2023 به لطف بهره وری بهبود یافته باید تا 5 درصد برد بیشتری داشته باشد. این از طریق یک تنظیم نرم افزاری به دست می آید که نه تنها در خودروهای جدید تازه در دسترس خواهد بود.



منبع

با E-Macan، پورشه به احتمال زیاد یک موفقیت واقعی خواهد بود. نسخه احتراق عملا همیشه یکی از آنهاست بالا 2 پرفروش ترین مدل های پورشه بخش SUV همچنین به ویژه برای خودروهای الکترونیکی محبوب است – بنابراین چشم انداز خوب است.

سر نیزه فعلی استراتژی الکتریکی پورشه تایکان است، در نسخه Cross Turismo:

این را پورتال خودروی بریتانیایی Autocar گزارش داده است. پیشرفت و برنامه های E-Macan با چندین مقام پورشه در میان گذاشته شده است. طراحی باید بر اساس موتور احتراق گرد اصلی باشد، اگرچه نسخه الکتریکی اولین خودروی الکتریکی پورشه در پلتفرم جدید برقی (PPE) خواهد بود. از جمله، وارد می کند سیستم 800 ولت با، که باید عملکرد عالی را در ایستگاه شارژ سریع تضمین کند. قدرت شارژ باید بیش از 270 کیلو وات و در نتیجه بیشتر از تایکان باشد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

تایکان یک موفقیت واقعی برای پورشه بوده و هست و همین امر باعث می‌شود که این خودروساز اسپورت برای مدل‌های دیگر به خودروهای الکتریکی روی بیاورد. با E-Macan، خودروی الکتریکی کامل بعدی معرفی شد – و قرار است از اولین پورشه برقی پیشی بگیرد.

ماکان الکتریکی: پورشه می خواهد موفقیت تایکان را شکست دهد

پورشه با Macan در حال برنامه ریزی گام مهمی در تبدیل طیف محصولات خود است. SUV الکتریکی اولین موتور احتراقی است که سازنده خودروهای اسپرت از اشتوتگارت آن را به یک خودروی الکتریکی تبدیل می کند. همانطور که موفقیت تایکان نشان می‌دهد، پورشه در اولین تلاش بسیار درست به دست آورد. اما به زودی ماکان رکوردهای جدید بالا رفتن.