در حالی که بسیاری از سازندگان یک تلفن همراه اولترا را در اروپا ارائه می دهند، جایی که هیچ سازش از نظر تجهیزات فنی وجود ندارد، شیائومی تاکنون این کار را انجام نداده است. Xiaomi 12S Ultra نتوانست از چین خارج شود. فقط Xiaomi 13 Ultra نیز باید توسط ما ارائه شود. تا آن زمان، سازندگانی مانند سامسونگ یا اخیراً موتورولا با Edge 30 Ultra نیازی به ترس از هیچ رقابت بزرگی نخواهند داشت. به طور خاص، تلفن همراه موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی، اما همچنین تجهیزات بسیار خوب، یک شگفتی مثبت نسبت به قیمت بود. بنابراین شیائومی باید جلوتر باشد. ما هیجان زده هستیم که ببینیم هفته آینده خواهد بود یا خیر.

شیائومی تنها دو گوشی هوشمند رده بالا را با شیائومی 12 و 12 پرو در ماه مارس به آلمان آورد. با Xiaomi 12T و 12T Pro، مدل های بعدی به زودی عرضه خواهند شد. مدل‌های T شیائومی نیز تجهیزات بسیار خوبی ارائه می‌دهند، اما تاکنون معمولاً به‌طور قابل توجهی ارزان‌تر بوده‌اند. این می تواند در مورد نسل فعلی نیز صدق کند. با این وجود، او باید تجهیزات با دوربین 200 مگاپیکسلی، عملکرد شارژ سریع قوی و موارد دیگر بسیار خوب هستند. طبق یک افشای جدید، ارائه جهانی باید در هفته آینده برگزار شود:

برترین گوشی هوشمند فعلی شیائومی در ویدیو:

شیائومی گوشی اولترا را در اروپا از دست داده است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.