کنسول مایکروسافت در MediaMarkt، Saturn و Otto موجود است

ویدیوی ما شما را با بهترین لوازم جانبی Xbox Series X آشنا می کند:

خرید Xbox Series X: لوازم جانبی مناسب برای کنسول

به نظر می رسد در دسترس بودن Xbox Series X از ابتدای ماه جولای تغییر زیادی کرده است. نمایندگی های زیر در حال حاضر این کنسول را با قیمت جدید معمولی عرضه می کنند:

تلویزیون های Xbox Series X

مثل همیشه، نمی دانیم مدت زمان در دسترس بودن چقدر طول خواهد کشید. اگر شک دارید، سریع آن را بگیرید تا کنسول خود را ایمن کنید.

خرید Xbox Series X: کنسول در اینجا موجود است

Xbox Series S “کوچکتر” بدون درایو دیسک و با قدرت محاسباتی کمتر اکنون به طور گسترده در دسترس است، حتی اغلب با تخفیف کوچک:

مایکروسافت در حال حاضر به شما این امکان را می دهد که Xbox Series X را سفارش دهید. در وب سایت رسمی، این شرکت نسخه های بازسازی شده کنسول را ارائه می دهد – برای کاهش قیمت 469.99 یورو. همچنین می توانید کنترلر دوم یا لوازم جانبی دیگر را در سایت سفارش دهید.

Xbox Series X است همچنین در Otto در بسته‌ای با Forza Horizon 5 در دسترس:

در دسترس بودن Xbox Series X طی چند هفته گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته است. اگرچه کنسول هنوز در هیچ کجا به طور دائم در دسترس نیست، اما همیشه انتخابی است و دیگر فقط برای چند ثانیه یا چند دقیقه نیست، بلکه گاهی اوقات برای چندین ساعت. نکته ما: به طور منظم به نمایندگی های زیر مراجعه کنید.

Xbox Series X در خرده فروشان

سفارش Xbox Series S

دستیابی به Xbox Series X در بازار آزاد دشوار است، اما با Xbox All Access، مایکروسافت حداقل یک گزینه جدید به گیمرهای آلمانی ارائه می دهد: شما می توانید کنسول همراه با عضویت Game Pass Ultimate و پرداخت اقساط 24 ماهه (32.99 یورو در ماه) مانند قرارداد تلفن همراه. این پیشنهاد در حال حاضر در Cyberport در دسترس است – اما در MediaMarkt و Saturn موجود نیست.

Xbox All Access را در Cyberport تماشا کنید

سفارش Xbox Series X: خرده فروشان آنلاین در یک نگاه

برای تجربه واقعی “نسل بعدی” با Xbox Series X به لوازم جانبی مناسب نیز نیاز دارید. بنابراین باید به این مقالات نگاه دقیق تری بیندازید:

برای اینکه عملکرد Xbox Series X واقعاً خودش را نشان دهد، به تلویزیون 4K مناسب نیز نیاز دارید. در اینجا موارد دلخواه نسل بعدی ما آمده است:

در حال حاضر شما در نهایت شانس خرید Xbox Series X – و در چندین فروشگاه آنلاین را دارید. MediaMarkt، Saturn و Otto در حال حاضر کنسول مایکروسافت را در انبار دارند.

Xbox Series X

در مقاله مروری ما، تمام اطلاعات بیشتر در مورد عرضه، قیمت و طراحی Xbox Series X را خواهید یافت.

آیا قبلاً یک Xbox Series X را ایمن کرده اید، آیا Xbox Series S را ترجیح می دهید یا ترجیح می دهید مدتی بیشتر صبر کنید؟ از صفحه فیسبوک ما دیدن کنید و نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!



منبع

اگر می خواهید ذخیره کنید، می توانید از کنسول بازسازی شده استفاده کنید:

لوازم جانبی ایکس باکس

امسال حتما کدام بازی را باید انجام دهید؟ در مسابقه ما بیابید: