برنامه دیگر کار نمی کند – چه باید کرد؟


به نظر می رسد در حال حاضر مشکلی در واتس اپ وجود دارد. اگر می خواهید با دوستان یا همکاران خود در تماس باشید، برنامه پیام رسان در بسیاری از تلفن های هوشمند ضروری است. اما وقتی واتس اپ نمی خواهد کار کند آزاردهنده است. GIGA نکات و کمک هایی را برای حل مشکلات برنامه ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه از خاموش بودن واتس اپ مطمئن شوید.

به روز رسانی 07/22/2022 – اختلال امروز: در حال حاضر واتس اپ تنها می تواند به میزان محدودی توسط بسیاری از کاربران استفاده شود. کاربران گزارش می دهند که نمی توانند پیام ارسال کنند یا وضعیت خود را تغییر دهند. سایر کاربران واتس اپ شکایت دارند که نمی توانند پیام دریافت کنند. شبکه های فیسبوک و اینستاگرام که متعلق به همین شرکت هستند نیز دچار مشکل شده اند. بنابراین اگر WhatsApp برای شما کار نمی کند، احتمالاً در حال حاضر به دلیل دستگاه شما نیست، بلکه به دلیل خود WhatsApp است. شما چطور؟ آیا متوجه اختلال می شوید یا همه چیز به طور عادی کار می کند؟

با توجه به پیکربندی های مختلف گوشی های هوشمند، همیشه نمی توان دلیل روشنی برای عدم کارکرد واتس اپ تعیین کرد. با این حال، با راهنمایی های خود، می خواهیم به شما کمک کنیم تا مشکلات خود را با برنامه مسنجر حل کنید.

گالری عکس را شروع کنید(47 تصویر)

خنده دارترین تاریخچه چت WhatsApp

آیا واتس اپ اکنون دیگر برای من کار نمی کند؟

اگر واتس اپ نمی خواهد هیچ پیامی برای شما ارسال کند، ساعت کوچکی را در کنار پیام مربوطه ای که اخیراً ارسال کرده اید مشاهده خواهید کرد. ساعت اغلب مدت کوتاهی بعد ناپدید می شود. اما اگر پیام ارسال نشد چه باید کرد؟

  • هر از گاهی، اختلالاتی در سرورهای واتس اپ رخ می دهد. اخیراً یک اختلال بزرگ رخ داد که چندین ساعت به طول انجامید در اکتبر 2021. در چنین مواردی چیزی جز صبر کردن تا رفع مشکلات مربوطه باقی نمی ماند.
  • اگر می خواهید بفهمید که آیا در واتس اپ مشکلات کلی وجود دارد و تنها نیستید، صفحه ای مانند alle disturbances.de را باز کنید. افراد آسیب دیده معمولاً اینجا جمع می شوند. اگر متوجه شدید که گزارش‌های بیشتری در یک مقطع زمانی خاص دریافت می‌شود، می‌توان فرض کرد که مشکلی از طرف ارائه‌دهنده وجود دارد.
  • از آنجایی که واتس اپ متعلق به فیس بوک است، هر دو سرویس اغلب به طور همزمان تحت تأثیر قطعی قرار می گیرند. این در مورد اختلالات در اینستاگرام نیز صدق می کند.
  • اگر WhatsApp هیچ پیامی ارسال نمی کند، می توانید از توییتر با هشتگ هایی مانند #whatsappdown نیز استفاده کنید سر زدن. در اینجا نیز تعداد زیاد پیام ها در یک زمان نشانه قوی وجود مشکل در WhatsApp است.+

آیا می خواهید در صورت بروز اختلال با دوستان خود در ارتباط باشید؟ سپس مجموعه ای از بهترین جایگزین های WhatsApp را بررسی کنید!

واتس اپ کار نمی کند: نکات و راه حل ها

اما اگر مشکلی با واتس اپ و مسنجر فقط با وجود نداشته باشد، چه کاری می توانید انجام دهید برای شما کار نمی کند? همچنین در صورتی که امکان ارسال یا دریافت پیام دیگری وجود نداشته باشد، راه حل های مختلفی برای این امر وجود دارد:

  • از گوشی هوشمند خود مطمئن شوید به اینترنت متصل است است. دستگاه را برای مدت کوتاهی به حالت پرواز تغییر می دهد و سپس مجدداً وصل می شود یا از WLAN به شبکه داده تلفن همراه یا بالعکس سوئیچ می کند.
  • اگر سایر برنامه ها بدون مشکل کار می کنند و فقط در واتس اپ مشکل وجود دارد، باید از گوشی هوشمند استفاده کنید از نو شروع کن. واتس اپ ممکن است در پس زمینه “خفه” شده باشد.
  • همچنین بررسی کنید که آیا آخرین نسخه مسنجر را نصب کرده اید یا خیر. در صورت لزوم، برنامه را به روز کنید.
  • همچنین باید مطمئن شوید که سیستم عامل موبایل شما به روز است. در جای دیگر نحوه به روز رسانی اندروید را خواهید آموخت.
  • در اندروید، می‌توانید حافظه پنهان و داده‌های برنامه را پاک کنید. شاید در اینجا محتوای شکسته ای وجود داشته باشد که باعث شود واتس اپ شروع نشود یا از کار بیفتد.
  • گاهی اوقات به حذف کامل برنامه و سپس دانلود مجدد آن نیز کمک می کند. این امر به ویژه زمانی صادق است که پیام «واتس اپ متوقف شد» مدام بر روی صفحه ظاهر شود. مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان ایجاد شده است تا بتوانید به چت های قدیمی خود دسترسی داشته باشید.

اگر گوشی هوشمند قدیمی دارید، واتس اپ ممکن است دیگر پشتیبانی نشود. توسعه دهندگان به توقف پشتیبانی از دستگاه های قدیمی ادامه می دهند. در این حالت باید واتس اپ را به دستگاه جدیدی منتقل کنید.

واتس اپ: آیا معنی این ایموجی ها را می دانید؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع