کاربران آلمانی دیگر مستثنی نیستند

این برنامه ویژگی های متعددی را ارائه می دهد. از جمله، تاریخچه چت در تمام دستگاه های کاربر از طریق حساب OpenAI همگام سازی می شود. سطح مربوط به رابط وب شناخته شده و بسیار کاهش یافته است.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای آیفون اخیرا راه اندازی شده است. با این حال، تاکنون تنها کاربران آیفون در ایالات متحده آمریکا از آن بهره مند شده اند. اکنون این در حال تغییر است و مرزهای ملی در حال سقوط است. با این حال، نه برای همه کشورهای آلمانی زبان.

سیب

مقاله اصلی:

برنامه رسمی ChatGPT برای آیفون ارائه شد: آلمانی ها باید منتظر بمانند

با کمی بیشتر از 42 مگابایت، دانلود چندان سنگین نیست. قابل درک است، پس از همه، این فقط یک رابط در قالب یک برنامه است. کار واقعی روی سرورهای OpenAI انجام می شود. البته این هم به این معنی است: هیچ چیز بدون اتصال به اینترنت کار نمی کند.

با این حال، یک “لکه” کوچک وجود دارد. برنامه ChatGPT هوش مصنوعی را باز کنید راه اندازی شده است در حال حاضر فقط در فروشگاه App ایالات متحده است در دسترس. اگر در این کشور در آیفون خود به دنبال آن هستید، متأسفانه آن را پیدا نمی کنید. توسعه دهنده توضیحی را برای این غیبت ارائه می دهد، نقل قول (ترجمه): “ما با معرفی در ایالات متحده شروع می کنیم و خواهیم کرد در هفته های آینده به کشورهای بیشتری گسترش یابد

از قبل می دانستید؟ اکنون چگونه باید از خود محافظت کنید:

ChatGPT Plus از طریق اشتراک درون برنامه ای

حتی اگر خود برنامه رایگان است، از طریق خرید درون برنامه ای پرداخت می شود هنوز هم می توان با کمتر از 20 دلار آمریکا در ماه استفاده کرد “ChatGPT Plus” اشتراک در. معادل نسخه وب، مدل جدیدتر GPT 4 پس از آن در دسترس است و کاربران دسترسی اولویت دارند. حتی در زمان‌های بارگذاری بالای سرور، «کاربران پلاس» نیازی به انتظار طولانی برای پاسخ‌های مناسب ندارند.

اکنون بیش از 40 کشور به آن ملحق شده اند. به عنوان مثال، بریتانیا، فرانسه و ژاپن از جمله این کشورها هستند. اتریش و سوئیس بدیهی است که شامل نمی شوند. بنابراین، همسایگان ما هنوز باید منتظر انتشار جداگانه باشند.

همچنین خالی بروید کاربران اندروید بیرون از. اما اینها قرار است در آینده نزدیک بیایند. بنابراین یک برنامه برای سیستم Google در حال حاضر در حال توسعه است.

OpenAI بالاخره درخواست های زیادی را شنید و اکنون یکی را ارائه می کند برنامه رسمی ChatGPT برای آیفون در اپ استور اپل موجود است. برخلاف بسیاری از «اپلیکیشن های جعلی» قبلی، اپلیکیشن استفاده از هوش مصنوعی رایگان است و عموماً هیچگونه تبلیغاتی ندارد. تنها مورد نیاز یک آیفون با iOS 16.1 یا بالاتر است (منبع: OpenAI).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به روز رسانی از 26 مه 2023: طولی نکشید. الان بعد از یک هفته OpenAI گروه کاربری برنامه رسمی ChatGPT را گسترش می دهد برای آیفون بود کاربران آلمانی آنها هم اکنون می توانند برنامه را از اپ استور اپل دانلود کرده، نصب کنند و مستقیماً از آن استفاده کنند.

ChatGPT
اگر کاربران آلمانی نداشته باشند باید صبور باشند اپل آیدی آمریکا استفاده کنید. البته، این به شما امکان دسترسی به فروشگاه ایالات متحده را می دهد و می توانید از قبل برنامه رسمی ChatGPT را ایمن کنید (آن را در فروشگاه برنامه ایالات متحده مشاهده کنید).

این چیزی است که برنامه رسمی ChatGPT برای آیفون به نظر می رسد. (منبع تصویر: اپل اپ استور)