شیائومی 13 پرو را در دسامبر 2022 در چین معرفی کرد. بر این اساس، می توان حدس زد که جانشین در دسامبر 2023 فاش شود. اما این فقط در مورد چین صدق می کند. در آلمان، تلفن های هوشمند همیشه چند ماه بعد ظاهر می شوند. در آلمان، فوریه 2024 محتمل تر است.

این امر شرکت چینی را به سمتی سوق می دهد که سامسونگ برای مدت طولانی ارائه کرده است. گلکسی اس 23 اولترا همچنین دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. اما شیائومی این مزیت را دارد که باتری ها می توانند بسیار سریعتر شارژ شوند. با شیائومی 14 پرو، قدرت شارژ 90 یا 120 وات است. باید به صورت بی سیم با 50 وات کار کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در غیر این صورت، طبق همان منبع، شیائومی 14 پرو باید مستقیماً به آن متصل شود اسنپدراگون 8 نسل 3 کاملاً جدید ظاهر می شود، که باید گام بلند دیگری از نظر کارایی و عملکرد بردارد. شیائومی می تواند یکی از اولین شرکت هایی باشد که تراشه جدید کوالکام را نصب می کند.

شیائومی هر هفته یک تلفن همراه جدید را وارد بازار می کند. با Civi 3، شرکت چینی بازار میان رده ها را تحریک می کند، زیرا فضای ذخیره سازی بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. و تجهیزات دیگر نیز قانع کننده است. اما نه تنها طبقه متوسط ​​در حال ارتقاء است، بلکه شیائومی نیز دائماً به برترین گوشی های هوشمند اضافه می شود. بر اساس اطلاعات اولیه، باتری شیائومی 14 پرو دوباره کمی بزرگتر می شود.

شیائومی با 13، 13 پرو و ​​13 لایت به تازگی گوشی های هوشمند جدیدی را در آلمان عرضه کرده است. در حالی که بسیاری هنوز منتظر معرفی شیائومی 13 اولترا هستند، نسل بعدی خود را معرفی می کند. در شیائومی، همه چیز پشت سر هم اتفاق می افتد.

شیائومی

انتظار می رود شیائومی 14 پرو با باتری بزرگتر عرضه شود