چوب 4K از waipu.tv در فروش

می‌توانید در اینجا بخوانید که کدام کانال‌ها در بسته‌های جداگانه waipu.tv گنجانده شده‌اند:

اکنون waipu.tv بسته جدیدی را ارائه می دهد که برای هر کسی که به استیک پخش مناسب برای اشتراک خود نیاز دارد، جالب است. شما در حال حاضر می توانید waipu.tv Stick 4K جدید را همراه با بسته “Perfect Plus” تنها با 15.99 یورو در ماه (مشاهده در waipu.tv) دریافت کنید و در نتیجه در مقایسه با خرید فردی، 19 یورو صرفه جویی کنید. با این حال، این پیشنهاد فقط برای مشتریان جدید معتبر است. مشتریان فعلی می توانند چوب را با قیمت 59.99 یورو به اضافه 4.99 یورو هزینه ارسال سفارش دهند. مدت زمان بسته “پرفکت پلاس” 12 ماه است که پس از آن می توانید ماهانه خدمات را لغو کنید.

4K Stick را در waipu.tv تماشا کنید
اگر به دنبال جایگزینی برای Fire TV Stick آمازون هستید، باید از پیشنهاد فعلی در waipu.tv مطلع شوید. ارائه‌دهنده پخش تلویزیونی استیک جدید 4K خود را شامل اشتراک Perfect Plus با قیمت ویژه ارائه می‌کند. ما نگاهی دقیق‌تر به این معامله انداختیم و نشان دادیم که آیا ارزش آن را دارد یا خیر.

بسته پخش جریانی در waipu.tv: چوب 4K + Perfect Plus

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر به هر حال به استیک و پیشنهاد ارائه دهنده استریم علاقه دارید، بسته نرم افزاری بسیار ارزشمند است. از آنجایی که خود چوب به صورت جداگانه حدود 60 یورو قیمت دارد، بسته “Perfect Plus” به طور معمول 13 یورو در ماه هزینه دارد. در بسته نرم افزاری شما ماهیانه 3 یورو برای چوب اضافه می پردازید. با یک دوره 12 ماهه، به علاوه حمل و نقل 5 یورو، شما در مجموع 41 یورو برای چوب 4K دریافت می کنید و در نتیجه 19 یورو در مقایسه با خرید فردی صرفه جویی می کنید.

علاوه بر این، چوب جدید 4K از waipu.tv در مقایسه با Amazon Fire TV Stick 4K دارای یک مزیت تعیین کننده است: کنترل از راه دور دارای کلیدهای عددی و دکمه های انتخاب مستقیم برای برنامه تلویزیونی، Netflix و YouTube است. بنابراین، اگر ترجیح می‌دهید به جای کنترل صدا، برنامه را به روش کلاسیک مرور کنید، چوب waipu.tv انتخاب بهتری است. دستورات صوتی نیز کار می کنند، اما نه با الکسا، بلکه با دستیار گوگل.

4K Stick را در waipu.tv تماشا کنید
تبلیغات waipu.tv – تلویزیونی که قبلاً هرگز نبوده است

چوب 4K در waipu.tv: به همین دلیل است که این پیشنهاد ارزشش را دارد

waipu.tv ارائه‌دهنده پخش جریانی تلویزیون است که به شما امکان می‌دهد تا 190 کانال – 167 کانال با کیفیت HD – را روی حداکثر 4 دستگاه به طور همزمان پخش کنید، حتی بدون اتصال کابلی. چه در تبلت، تلفن هوشمند یا تلویزیون – برنامه waipu.tv تقریباً در همه دستگاه ها در دسترس است. قیمت اشتراک پخش بین 5.99 یورو تا 29.49 یورو – بسته به بسته مورد نظر – متغیر است. ترکیب با Netflix بسیار محبوب است، زیرا شما در اینجا مزیت قیمت کمی نسبت به خرید فردی دارید (پیشنهاد Netflix را در waipu.tv مشاهده کنید).

با تشکر از waipu.tv می توانید در هر زمان و هر مکان استریم کنید، در ویدیوی زیر می توانید نحوه عملکرد آن را مشاهده کنید: