کارت اعتباری رایگان با پاداش 30 یورو، Apple Pay و Google Pay

از کوپن به ارزش 30 یورو پس از فعال سازی کارت برای مشتریان جدید ارسال می شود و حداقل گردش مالی 100 یورو (در عرض 4 هفته پس از فعال سازی کارت) به آدرس ایمیل ارائه شده هنگام درخواست ارسال می شود. بازپرداخت و انتقال پول (به عنوان مثال از طریق PayPal) مستثنی شده است. مشتریان جدید کسانی هستند که قبلا TF Mastercard Gold نداشته اند. دریافت کوپن مورد نظر پس از احراز شرایط بین 4 تا 6 هفته زمان می برد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

این شامل پرداخت تلفن همراه از طریق Google Pay و Apple Pay برای پرداخت سریع و ایمن بدون تماس – چه در آلمان و چه در خارج از کشور. استفاده از کارت و بانکداری آنلاین در سراسر جهان رایگان است. بنابراین لازم نیست از هزینه های پنهان بترسید.

Mastercard Gold از TF Bank: در سراسر جهان به صورت رایگان و بدون تماس پرداخت کنید (منبع تصویر: بانک تی اف)

با TF Bank از مزایای زیر نیز بهره مند می شوید:

  • 0 یورو هزینه افتتاحیه
  • 0 یورو هزینه سالیانه
  • تحویل فاکتور 0 یورویی
  • گزینه بازپرداخت انعطاف پذیر
  • خرید بدون بهره کالا تا 51 روز

از کارمزدهای مزاحم مدیریت حساب، رزروهای دست و پا گیر و عدم پرداخت تلفن همراه خسته شده اید؟ اکنون باید مراقب باشید: TF Bank یک کارت اعتباری رایگان از جمله Google Pay و Apple Pay ارائه می دهد. علاوه بر این، شما می توانید به طور انحصاری یک کوپن آمازون به قیمت 30 یورو برای مدت کوتاهی تضمین کنید. ما به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید.

بانک TF: کوپن 30 یورویی برای کارت اعتباری رایگان

در بانک تی اف متوجه شدي کارت اعتباری Mastercard Gold بدون هزینه اضافی و چه چیزی بیشتر، اکنون یکی نیز وجود دارد کوپن مورد نظر به ارزش 30 یورو رایگان در بالا (مشاهده پیشنهاد در بانک TF). شما می توانید این را برای مثال در آمازون، مدیامارکت، اتو یا بیش از 500 فروشگاه آنلاین دیگر بازخرید کنید.

در TF Bank شما مجبور نیستید فرم های دست و پا گیر را با دست پر کنید، می توانید از فرم های خود استفاده کنید مستقیماً آنلاین درخواست دهید و پس از تصمیم گیری اعتباری شما را شناسایی کند. پس از امضا و ارسال فرم فعال سازی، کارت اعتباری Mastercard Gold و پین مربوطه را دریافت خواهید کرد. به محض فعال شدن کارت، یک ایمیل برای شما ارسال می شود و می توانید مستقیماً از تمام مزایا استفاده کنید.

کارت اعتباری به ویژه برای تعطیلات، تصمیم خرید بزرگ بعدی یا صرفاً به عنوان یک گزینه پرداخت عملی ارزشمند است. شما همچنین از مزایای تعیین کننده ای بهره مند می شوید که سایر ارائه دهندگان کارت اعتباری در بازار اغلب نمی توانند همه آنها را پوشش دهند.

در سراسر جهان به صورت رایگان، ایمن و بدون تماس پرداخت کنید

اگر واقعاً در تعطیلات در خارج از کشور هستید، شما و همسفرانتان به طور خودکار از این مسیر عبور می کنید بیمه مسافرتی رایگان در طول سفر خود را ایمن کنید و از طریق برنامه تلفن همراه TF Bank به سرعت و به راحتی تمام پرداخت ها را زیر نظر داشته باشید. در بالای آن شما 5 درصد دریافت می کنید بازگشت نقدی در رزرو ماشین کرایه ای.

حداقل مبلغ بازپرداخت به عنوان گزینه بازپرداخت برای خریدهای اعتباری شما اعمال می شود: 3 درصد از خط اعتباری استفاده شده و حداقل 30 یورو. (بهره 1.49 درصد ماهانه یا 19.39 درصد در سال به طور موثر برای خرید کالا، 1.74 درصد ماهانه یا 22.96 درصد در سال به طور موثر برای معاملات نقدی است).

چگونه کار می کند؟