چنین چیزی هنوز نباید وجود داشته باشد

سرسخت ترین رقیب اپل در بازار گوشی های هوشمند هرگز از مسخره کردن آیفون های بسیار خسته کننده خسته نمی شود. به گفته سامسونگ، از سوی دیگر، نوآوری خالص را با تلفن های همراه تاشو خود نشان می دهد. گلکسی فلیپ و گلکسی فولد.

اپل (هنوز) آیفون Flip نمی خواهد

آینده ای که اپل تاکنون آن را رد کرده است – این چیزی است که می تواند به نظر برسد:

خط پایانی: چنین “iPhone 15 Flip” به دلیل نگرش محافظه کارانه اپل، یک فانتزی خالص باقی می ماند. با این حال، اگر تلفن های همراه تاشو در چند سال آینده واقعاً تقاضای بیشتری داشته باشند، اپل نمی تواند برای همیشه در برابر درخواست های مشتریان مقاومت کند. سپس این طرح ممکن است واقعیت دیر یا زود اراده.



منبع اول از همه، این مطمئناً بازاریابی خالص است، زیرا هنوز کاملاً نامشخص است که آیا تلفن های همراه منعطف واقعاً آینده هستند یا خیر. واقعیت این است: جدا از سامسونگ و آزمایش‌های منفرد چینی، این شکل جدید از گوشی‌های هوشمند نه خود را در بازار تثبیت کرده است و نه در واقع تقاضای نامتناسب زیادی برای آن وجود دارد. به همین دلیل رفتار می کند سیب خیلی محافظه کار و بهتر است صبر کنید. بنابراین ممکن است در اولین فرصت در سال 2024، شاید تا سال 2025، 2026 یا هرگز، یک “تلنگر آیفون” وجود داشته باشد. اپل در حال حاضر چنین “تدارکات آزمایشی” را ممنوع کرده است.

این ایده واقعاً جدید نیست، قبلاً اینجا و آنجا تجسم شده است. با این حال، این “iPhone 15 Flip” ارزش یک نگاه دیگر را دارد زیرا طراحی آینده بالقوه آیفون را نشان می دهد. اما اپل هنوز هم به عمد چنین تلفن همراهی را متوقف می کند، حتی اگر امروز از نظر فنی امکان پذیر باشد.

سیب
این طراحی ترکیبی از ویژگی های آیفون 14، آیفون 14 پرو امروزی با گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ است. بدیهی است که ساخت تاشو محفظه و نمایشگر (6.8 اینچ). “جزیره پویا” که امروزه شناخته شده است را می توان در آن یافت. ما قبلاً دومین نمایشگر پشتی را از سامسونگ یا شیائومی می شناسیم. جدید برای اپل در آیفون USB-C است. اما برای آیفون 15 واقعی در پاییز، این احتمالاً یک معامله تمام شده است. تراشه A17 نیز در دسترس خواهد بود، زیرا امسال با استفاده از فرآیند جدید 3 نانومتری تولید خواهد شد و وعده صرفه جویی در انرژی تا 35 درصد را می دهد.

با این حال، او است پیش نویس و ویدیوی همراه “iPhone 15 Flip” ارزش دیدن دارد. بدیهی است که سازندگان 4RMD تلاش کرده اند تا مفهومی نزدیک به تولید سری را راه اندازی کنند. اپل ممکن است هنوز تمایلی نداشته باشد، اما از نظر فنی، چنین مدلی مانند ویدیو دیگر پوچ نخواهد بود.

این پیش نویس قبلی کاملاً مشابه به نظر می رسد، اما تفاوت هایی وجود دارد:

این به ما خریداران بستگی دارد