برنامه ARD لویزا نوبائر را از لیست مهمان حذف می کند

لوئیزا نوبائر، فعال آب و هوا، در آینده این کار را خواهد کرد دیگر در سخنرانی ARD مهمان نباشید. دلیل: شما و کلامروث یکی هستید جفت کردن. جانشین پلاسبرگ در مصاحبه ای با DWDL گفت: ناگفته نماند که شریک زندگی من مهمان برنامه من نخواهد بود. استقلال روزنامه نگاری اصل کلامروث است و عموم مردم حق شفافیت دارند (منبع: DWDL).

فردا دوشنبه 9 ژانویه 2023، «هارت ابر نما» ساعت 21 به روی پرده های تلویزیونی بازمی گردد. برخلاف آنچه نام معروف و زمان پخش نشان می دهد، بینندگان گفتگوی سیاسی باید برای یک نوآوری بزرگ آماده باشند: لوئیس کلامروث. این بازیکن 33 ساله جانشین فرانک پلاسبرگ می شود که بعد از 22 سال اعتدال را کنار می گذارد. تغییر جلوی دوربین عواقب غیرمنتظره ای برای لیست مهمانان نیز دارد.

رابطه با مجری: لوئیزا نویبائر دیگر اجازه ندارد «سخت اما منصفانه» را اجرا کند

هر کسی که می خواهد در حفاظت از محیط زیست و آب و هوا فعال شود:

کلامروث نمی‌خواهد یک توپ مخرب باشد

در هر صورت، مجری جدید نمی‌خواهد در «هارت ابر فیر» یک توپ مخرب باشد که همه چیز را زیر و رو کند. اما کلامروث تلاش خواهد کرد تا نمایش را “تغییر و توسعه دهد”.



منبع با این حال، مخاطبان ARD نیازی به بی بریژیت بوشر ندارند. زنی که همیشه در پایان نمایش بازخورد بینندگان را ارائه می دهد بخشی از تیم بمان. کلامروث توضیح می‌دهد: «اگر فقط به این دلیل که بین مخاطبان فوق‌العاده محبوب است – و درست است. او خوشحال بود که او می خواهد بماند.

لویزا نوبائر در سال‌های اخیر اغلب مهمان برنامه‌های گفتگوی سیاسی بوده است. این جوان 26 ساله در آینده در «هارت ابر رف» غایب خواهد بود.

او چهره آلمانی جمعه ها برای آینده است: لویزا نویبائر. مانند هیچ کس دیگری، این جوان 26 ساله از جنبش آب و هوا حمایت می کند. این باعث می شود که نویبائر مهمان خوش آمدی در برنامه های گفتگو باشد. در برنامه ARD “Hart aber fair” او در آینده غایب خواهد بود.

ARD