پنهان در آیفون: با این برنامه اپل شما همیشه دید واضحی دارید

به عنوان مثال روشنایی تنظیم شده، چراغ قوه روشن شده یا از فیلترهای رنگی مختلف استفاده شده است اراده. البته می توانید عکس هم بگیرید. این به طور مستقیم در آلبوم ذخیره نمی شود، اما در صورت تمایل می توان آن را به اشتراک گذاشت و ذخیره کرد. در مجموع، ذره بین در آیفون کاملا کاربردی است، اما مانند کد اسکنر، به عنوان مثال، تا حدودی در تلفن همراه اپل پنهان است. خوب است اگر بدانید کجا را نگاه کنید.



منبع

همه برنامه ها مستقیماً در آیفون قابل دسترسی نیستند و باید برخی از برنامه ها را جستجو کنید. حتی امروزه، همه کاربران نمی دانند که اپل حتی یک ذره بین کاربردی را روی آیفون پنهان کرده است. اما چگونه می توانیم آنها را به ساده ترین شکل ممکن باز کنیم و از آنها استفاده کنیم؟ ما فوراً به شما می گوییم.

همچنین می توان از ذره بین استفاده کرد همچنین آن را روی دکمه کناری یا در مرکز کنترل قرار دهید. ما دقیقاً در مقاله ای جداگانه توضیح می دهیم که چگونه این کار می کند. در این بین اما می توانیم ذره بین را در جای دیگری نیز پیدا کنیم که یک مزیت واقعی است. یعنی چه کسی تا آخرین صفحه، یعنی به کتابخانه برنامه طومارها، او باید به دسته خدمات آب و برق تماشا کردن. ذره بین هم اکنون در آنجا پنهان شده است. با این حال، مانند هر برنامه معمولی، برنامه را اکنون می توان خارج کرد و مستقیماً در صفحه اصلی قرار داد، به عنوان مثال (ضربه بزنید، نگه دارید و حرکت دهید) – مفید است.

از ویژگی های اضافی ذره بین آیفون استفاده کنید

البته، می‌توانید به سادگی از برنامه دوربین به‌عنوان ذره‌بین نیز سوء استفاده کنید، اما اپلیکیشن اختصاصی اپل با همین نام، ویژگی‌های بیشتری نسبت به بزرگ‌نمایی تصویر دوربین با زوم ارائه می‌دهد. اما ابتدا باید ذره بین اپلیکیشن را پیدا کنیم، کجاست؟

پنهان در آیفون: چگونه اپلیکیشن ذره بین را پیدا کنیم

خوب است بدانید: با به روز رسانی iOS 15.4 از چند هفته پیش، ذره بین اکنون به طور مستقیم از قابلیت های ماکرو جدید آیفون 13 پرو استفاده می کند. به دلایل نامعلوم، اپل تاکنون نتوانسته بود این را یکپارچه کند. سپس از ویژگی ماکرو می توان به همراه عملکردهای ذره بین توسعه یافته نیز استفاده کرد.

یک نکته خوب دیگر:

ساده‌ترین و سریع‌ترین راه: جستجوی کل سیستم را در iOS امتحان می‌کنیم، برای این کار کافی است انگشت خود را از بالا به پایین در وسط صفحه بکشیم و فیلد ورودی برای جستجو باز می‌شود. اکنون حرف “L” را تایپ می کنیم و ذره بین معمولاً به عنوان اولین نتیجه نمایش داده می شود – انجام شد. همچنین بر روی iPad در iPadOS کار می کند.