دو سرویس استریم قصد دارند ادغام شوند

HBO Max مجموعه ای از ویژگی های رقابتی دارد، اما مشکلات با عملکرد و مشتریان” مدیر به عنوان بخشی از گزارش نیمه سالانه شرکت توضیح داد (منبع: The Verge). به گفته همکارانش در The Verge، نمایش های موفقی مانند Euphoria که توسط بسیاری از مشتریان به صورت موازی پخش می شود، HBO Max را به محدودیت های فنی سوق می دهد.

از تابستان 2023 ممکن است ارائه دهنده جدیدی در مقایسه وجود داشته باشد. تا آن زمان انتخاب را در اینجا خواهید یافت:

از نقطه نظر سایر سرویس های استریم، وارنر به سختی می توانست زمان بدتری را برای برداشتن این مرحله انتخاب کند. فشار رقابتی به شدت در حال افزایش است. افزایش قیمت توسط ارائه دهندگان به موازات تمایل مشترکین به صرفه جویی ناشی از تورم، از هم اکنون تضمین می کند که پیشنهادات پخش جریانی سریعتر در لیست بازدید مشتریان قرار می گیرند.



منبع

باید دید که آیا سرویس استریم جدید وارنر می تواند به رقیبی جدی برای نتفلیکس، پرایم ویدیو و دیزنی پلاس تبدیل شود یا خیر. جالب برای مشتریان آلمانی: آیا وارنر اصلاً سرویس را برای ما می آورد؟ HBO Max رسما هرگز وارد آلمان نشد.

بنابراین اساس سرویس پخش هنوز نامشخص از سال 2023 باید Discovery Plus باشد. فناوری در اینجا برای انتقال محتوای HBO Max نیز مناسب است. Zaslav ادامه می دهد: “ما فکر می کنیم محصول فوق العاده خواهد بود.” طرفداران HBO Max نیز نباید نگران محتوای مورد علاقه خود باشند. آن را خواهد کرد نمایش های لغو نشده در یک راه بزرگ.

رقابت بین سرویس های پخش جریانی شدید است

استودیوی سابق فیلم‌سازی برادران وارنر می‌خواهد پیشنهاد پخش خود را ساده‌تر کند: HBO Max و Discovery Plus قرار است در تابستان 2023 ادغام شوند. این موضوع اکنون توسط دیوید زاسلاو، مدیر عامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری اعلام شده است.

گزینش خدمات پخش بزرگ است، در واقع بسیار بزرگ است. اما چیزی در حال رخ دادن است: دو پلتفرم معروف می‌خواهند برنامه‌های خود را با هم ترکیب کنند و در نتیجه به رقابتی قدرتمند برای Prime Video، Netflix و Co تبدیل شوند. مشتریان آلمانی می توانند از این حرکت به درستی بهره مند شوند.

نتفلیکس

HBO Max و Discovery Plus: Warner Bros می‌خواهد پیشنهادات خود را ادغام کند

از سوی دیگر، Discovery Plus در دسترس مشتریان آلمانی است در حالی که بسیاری از سریال ها و فیلم های HBO Max به طور انحصاری به Sky مهاجرت می کنند. بسته به اینکه چگونه توافق حاصل شود، این ممکن است در آینده تغییر کند. Disney+ نشان می دهد که سرویس های استریم اکنون دوست دارند محتوای خود را برای خود نگه دارند.