پردازنده‌های جدید شگفت‌انگیز هستند

اینتل در حال تغییر جهت است تا فروش اخیر کاهش یافته را افزایش دهد. به جای فرآیند معمول، پردازنده‌ها دیگر نباید فقط یک CPU و یک واحد گرافیکی داشته باشند. واحد سوم اینتل است استفاده جامع از واحد پردازش بینایی قبل از. همانطور که جان ریفیلد، مدیر اینتل توضیح می دهد، این به ویژه برای کارهایی در زمینه هوش مصنوعی طراحی شده است.

هوش مصنوعی دیگر فقط یک موضوع خاص نیست، اما در برنامه های رایانه شخصی که در مقیاس بزرگ استفاده می شوند نیز بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. Rayfield به عنوان مثال از ویدئو کنفرانس یاد می کند که در آن هوش مصنوعی تضمین می کند که کاربران تصویر واضحی در مقابل خود دارند و نویز پس زمینه آنها را مختل نمی کند. استفاده از هوش مصنوعی نیز در بازی ها در آینده افزایش خواهد یافت. همچنین مدل‌ها و ابزارهایی مانند GPT مانند Stable Diffusion وجود دارد که می‌توانند نه تنها در فضای ابری بلکه به صورت محلی روی رایانه نیز اجرا شوند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

ابزارهای هوش مصنوعی واقعا چگونه کار می کنند؟ پاسخ در ویدئو است:

اینتل: فروش جدید با هوش مصنوعی

پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی هنوز کارهای سنگینی را انجام می‌دهند، که قرار است با یک واحد پردازش دید اختصاصی تغییر کند. آنها را می توان در برخی از تراشه های اصلی نسل سیزدهم یافت و اینتل در آینده آنها را می خواهد در تمام پردازنده های Meteor Lake. این بهترین راه حل برای مشتریان است (منبع: The Register).

اینتل به تبلیغات هوش مصنوعی واکنش نشان می دهد و در حال برنامه ریزی برای نوآوری برای تراشه های سری Meteor Lake است. اینها باید واحد پردازش بینایی ویژه ای دریافت کنند که برای الگوریتم های هوش مصنوعی بهینه شده است. یک واحد اضافی برای مدیریت قدرت محاسباتی عظیم مورد نیاز است.

اطلاعات

واحد هوش مصنوعی جدید برای پردازنده های اینتل

در حالی که رونق دفاتر خانگی ناشی از همه‌گیری کرونا نشان‌دهنده یک معدن طلای واقعی برای اینتل و سایر تولیدکنندگان بود، مدت کوتاهی پس از آن ناامیدی به وجود آمد. فروش رایانه های شخصی و نوت بوک به شدت کاهش یافته است اینتل به عنوان یک سازنده پردازنده به ویژه احساس می شود. بنابراین جای تعجب نیست که تبلیغات هوش مصنوعی اکنون به طور فزاینده ای در حال افزایش است. انویدیا اخیرا نشان داد که چگونه می توان این کار را با موفقیت انجام داد.