پخش زنده و تلویزیون اوکولی در مقابل بیلام اسمیت

dl_button type=”affiliate” link=”https://angebote.bild.de/info” text=”برای پخش در تصویر پلاس”]

امروز شنبه 27 می 2023، هایلایت بعدی بوکس به صورت زنده پخش می شود. مسابقه ای بین لارنس اوکولی دارنده عنوان WBO انگلیسی و کریس بیلام اسمیت وجود دارد. شما می توانید مبارزه بین Okolie و Billan-Smith را در استریم زنده دنبال کنید.

عصر این مسابقه در فضای باز در ورزشگاه ویتالیتی برگزار می شود. این ورزشگاه معمولاً زمین خانگی تیم لیگ برتری AFC بورنموث است. انتظار می رود حدود 15 هزار تماشاگر در مسابقه امشب در انگلیس حضور داشته باشند. می توانید شب بوکس را در پخش زنده از راحتی مبل خود یا از تراس هماهنگ کنید.

Okolie vs. Billam-Smith: پخش از مبارزه قهرمانی WBO در آلمان

علاوه بر مبارزه اصلی، که در مورد قهرمانی WBO جهانی وزن رزمی خواهد بود، بیلد پلاس مسابقات بیشتری را از شب مبارزه در روز شنبه نمایش خواهد داد. می توانید این مبارزات را در پخش زنده دنبال کنید:

  • مبارزه اصلی، قهرمانی WBO جهانی در وزن رزمناو: لارنس اوکولی در مقابل کریس بیلام اسمیت
  • وزن فوق‌العاده: سام اگینتون در مقابل جو پیگفورد
  • سوپر وزن: لی کاتلر در مقابل استنلی استنارد
  • سبک وزن: کاریس آرتینگستال در مقابل جید تیلور
  • سوپر وزن: میس روگ در مقابل دین دوج
  • سبک وزن: لوئیس ادمونسون در مقابل ولادیمیر بلوژسکیم
  • سنگین وزن: تامی ولش در مقابل TBA
  • وزن کم وزن: مایکل مکینسون در مقابل TBA
به کارت مسابقه در بیلد پلاس

از ساعت 8 بعدازظهر می‌توانید در جریان زنده با Okolie vs Billam-Smith هماهنگ کنید. می توانید برای اشتراک Bild-Plus از اینجا ثبت نام کنید. دسترسی را می توان به صورت ماهانه لغو کرد.

نسخه:وب

می‌توانید جریان تصویر به‌علاوه را در رایانه شخصی در مرورگر تماشا کنید یا آن را با برنامه مناسب در دستگاه‌های مختلف مانند تلفن هوشمند اندرویدی، آیفون، آی‌پد یا Fire TV Stick پخش کنید. اگر بعد از مسابقه بوکس دیگر علاقه ای به بیلد پلاس ندارید، باید اشتراک خود را لغو کنید. وب سایت بیلد علاوه بر مسابقه زنده بوکس، دسترسی به مستندهای مختلف و خلاصه بازی های بوندسلیگا 1 و 2 را نیز ارائه می دهد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

dl_button type=”affiliate” link=”https://angebote.bild.de/info” text=”برای پخش در تصویر پلاس”]

مانند مبارزه آنتونی جاشوا در ابتدای ماه آوریل، بیلد پلاس نیز در آخر این هفته گزارشی از رویداد بوکس ارائه خواهد کرد. برای اتصال به پخش زنده در Fight Night به یک اشتراک Image Plus نیاز دارید (اطلاعات بیشتر در مورد اشتراک). اگر اشتراک را برای یک سال کامل رزرو کنید، دسترسی با 7.99 یورو برای یک ماه یا 1.99 یورو در ماه در دسترس است. پخش این برنامه امروز ساعت 20:00 آغاز می شود. هیچ پخشی از دعوای جویس و ژانگ در تلویزیون وجود ندارد.

بوکس: پخش زنده امروز در بیلد پلاس با لارنس اوکولی در مقابل کریس بیلام اسمیت

مدعیانی که امروز برای کسب عنوان WBO می جنگند دوستانی خارج از رینگ هستند. دارنده عنوان Okolie با 14 ناک اوت از 19 مبارزه بدون شکست به مبارزه امروز می رود. اخیراً، اوکولی از عنوان خود در برابر رقیب اجباری دیوید لایت در ماه مارس دفاع کرد.

زبان ها:آلمانی