موتور برقی یا احتراقی؟ به گفته ADAC، این درایو در صورت خرابی دارای مزیت است

علاوه بر فراوانی خرابی ها، قیمت تاثیر زیادی در انتخاب درایو دارد. در مقایسه کل هزینه کل، ADAC نشان می دهد که چه کسی در اینجا بهتر عمل می کند.

طبق گزارش ADAC، میانگین سنی تمام وسایل نقلیه ثبت شده در آلمان ده سال است. زیرا خودروهای الکترونیکی معمولاً جوان‌تر هستند فقط سال‌های ثبت نام از سال 2020 را مقایسه کنید. بر این اساس، فقط موتورهای احتراقی جوان‌تر در این میانگین نقش دارند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

یک اطلاعیه: بر اساس اظهارات خود، ADAC “شکست های فنی که توسط ADAC رسیدگی شده است” را در آمار خرابی خود ثبت می کند. اینها حدود 50 درصد از کل خرابی هایی است که در آلمان رخ می دهد. بنابراین احتمال واقعی خرابی بیشتر است، زیرا ضمانت سازنده اغلب می تواند در صورت خرابی، به ویژه در خودروهای جدیدتر، اعمال شود.

در آمار خرابی فعلی ADAC برای سال 2022، نتایج قابل اعتماد برای خودروهای الکتریکی نیز برای اولین بار گنجانده شده است. با این کار، باشگاه اتومبیلرانی در مقایسه مستقیم عملکرد موتورهای الکتریکی و احتراقی را نشان می دهد: نتیجه این است که آنها خودروهای الکترونیکی با 4.9 خرابی در هر 1000 وسیله نقلیه جلوتر هستند.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

نتایج همچنین باید واجد شرایط بیشتری باشند. ADAC اشاره می کند که خودروهای الکتریکی به طور متوسط ​​کمتر رانده می شوند. را گروه مقایسه خودروهای الکترونیکی نیز نسبتاً کوچک است. تاکنون شامل چهار مدل است که از سال ثبت نام 2020 با فراوانی کافی با خرابی مورد توجه قرار گرفته اند: تسلا مدل 3، رنو زوئی، بی ام و i3 و ID.3 از فولکس واگن توسط ADAC در آمار فعلی در نظر گرفته شده است.

مدل‌ها و تولیدکنندگان دیگر (هنوز) از بین می‌روند. آنها هنوز هم می توانند تأثیر قابل توجهی در مقایسه در سال های آینده داشته باشند – چه در جهت موتورهای احتراقی و چه به نفع خودروهای الکتریکی باید دید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هنگام مقایسه قیمت ها بین خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی، هنوز برنده مشخصی وجود ندارد:

ماشین الکترونیکی خراب می شود: معمولاً دلیلش همین است

موتور احتراقی هر چند برش دهید خیلی بدتر نیست دور. در مورد وسایل نقلیه کلاسیک بنزینی و دیزلی، به ازای هر 1000 وسیله نقلیه در میانگین 6.9 اشکال بر. به گفته ADAC، هر دو نوع درایو “احتمال خرابی بسیار کمی دارند”.

ADAC تفاوت هایی را در فرکانس خرابی های خاص ایجاد می کند: به عنوان مثال، خودروهای الکترونیکی در دسته درایو با موتور یا سیستم ولتاژ بالا عملکرد بهتری دارند. با این حال، شایع‌ترین علت خرابی وجه مشترک موتورهای احتراقی و خودروهای الکتریکی است.

ماشین برقی یا موتور احتراقی؟ برای بسیاری از خریداران خودرو، این موضوع بیش از یک سوال نوع است. علاوه بر قیمت، ایمنی در جاده ها نقش اصلی را ایفا می کند. ADAC متوجه شده است که کدام خودروها با فرکانس کمتر خرابی می درخشند.

ADAC: خودروهای الکترونیکی در آمار خرابی از موتورهای احتراقی جلوتر هستند