ویژگی جدید فضای ذخیره سازی را به شما باز می گرداند

سامسونگ اندروید 13 و One UI 5.0 را معرفی کرد

اندروید 13 برای بسیاری از گوشی های هوشمند ظاهر می شود

رم پلاس توسط سامسونگ با One UI 4.1 معرفی شد. با این عملکرد، حافظه داخلی حذف می شود و به عنوان حافظه اصلی مجازی در دسترس قرار می گیرد. در ابتدا، 4 گیگابایت به طور پیش فرض کشیده شده بود. بعداً این گزینه اضافه شد که می توانید بین 2، 4، 6 و 8 گیگابایت رم را انتخاب کنید. با این حال، این ویژگی نمی تواند به طور کامل خاموش شود، به طوری که شما همیشه نمی توانید حداقل 2 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنید. این پایان اندروید 13 و One UI 5.0 است.

مدتی پیش سامسونگ ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به شما رم بیشتری می‌دهد اما در عین حال فضای ذخیره‌سازی را نیز هزینه می‌کند. این ویژگی بارها و بارها گسترش یافته است، اما اکنون دارای ویژگی مهمی است که باید از ابتدا وجود داشت.

سامسونگ الکترونیکس

گوشی های سامسونگ با اندروید 13: رم پلاس را خاموش کنید

می‌توانید تغییرات دیگری در اندروید 13 و One UI 5.0 را در این ویدیو ببینید:

اندروید 13 در حال حاضر فقط برای گوشی های هوشمند گلکسی اس 22 در دسترس است. در هفته ها و ماه های آینده اما تقریبا 50 مدل دیگر با آن عرضه خواهد شد. در نهایت می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید فضای ذخیره سازی را آزاد کنید یا خیر. از آنجایی که می توانید این ویژگی را روشن و خاموش کنید، فقط باید آنچه را که برای شما بهتر کار می کند آزمایش کنید. کمی رم بیشتر نیز می تواند مفید باشد. اما اگر چیزی از آن احساس نمی کنید، پس نباید بیهوده خاطره را رها کنید.



منبع

هنگامی که Android 13 و One UI 5.0 را روی گوشی سامسونگ خود نصب کردید، می توانید این ویژگی را در قسمت تنظیمات، نگهداری باتری و دستگاه، حافظه و سپس RAM Plus خاموش کنید. سپس 2، 4، 6 یا 8 گیگابایت رم را که به عنوان حافظه مجازی به عنوان فضای ذخیره سازی ذخیره شده بود، پس می گیرید.

به خصوص با تلفن های همراه ارزان سامسونگ، که حافظه داخلی آنچنانی وجود ندارد، اگر RAM Plus همچنان از چیزی جدا شود، ممکن است تنگ شود. این واقعیت که عملکرد را نمی توان از همان ابتدا خاموش کرد، یک نقطه ضعف بزرگ بود. اما این با اندروید 13 حذف خواهد شد.