آیا مشتریان باید برای محدودیت‌ها آماده باشند؟

نه تنها با صرفه جویی در انرژی می توانید پول خود را در کنار هم نگه دارید:

ایده جدید نیست: Vodafone تاکنون از کنترل شبکه هوشمند در شب استفاده کرده است، زمانی که به هر حال فعالیت کمی در شبکه وجود دارد. عملیات ذخیره سازی در طول روز در حال حاضر در حدود 100 مکان در حال آزمایش است. به گفته ریشتر، مهم است که کاربران هیچ ضرری را تجربه نمی کنند. حداقل پهنای باند موجود 100 مگابیت بر ثانیه نیز در حالت اقتصادی به دست می آید. اگر بیشتر مورد نیاز باشد، سلول های رادیویی قدرت خود را افزایش می دهند.

بنابراین حرکت Vodafone نباید دلیلی برای نگرانی مشتریان در مورد اتصال تلفن همراه خود باشد. به هر حال نمی توان انتظار شکست شبکه یا نقاط مرده را داشت، زیرا سلول های رادیویی خاموش نمی شوند بلکه دریچه گاز خاموش می شوند. علاوه بر این، آژانس شبکه فدرال به عنوان ناظر آزمایش Vodafone را همراهی می کند. زیرا چه در حالت اقتصادی یا نه، Vodafone همچنان باید به رعایت الزامات پوشش ادامه دهد.



منبع

«همانطور که وقتی در خانه نیستم بخاری را روشن نمی کنم، همینطور است در بسیاری از ایستگاه‌های رادیویی سیار کاهش انرژی مورد نیاز زمانی که ترافیک داده در شبکه وجود ندارد منطقی است. تانیا ریشتر، رئیس فناوری وودافون آلمان توضیح می دهد. بر اساس پیش بینی ها، Vodafone می تواند تا 30000 کیلووات ساعت انرژی در روز صرفه جویی کند – تقریباً مصرف روزانه 3000 خانوار متوسط.

با وجود حالت صرفه جویی در انرژی: Vodafone هیچ محدودیتی را وعده نمی دهد

در بحران انرژی، بسیاری از مردم آلمان در حال حاضر از ماه های سرد می ترسند. اما نه تنها مصرف کنندگان باید ببینند که کجا می توانند پس انداز کنند. قیمت ها برای شرکت ها نیز در حال افزایش است. بنابراین Vodafone می خواهد به زودی حالت اقتصادی را برای شبکه تلفن همراه فعال کند. این برای مشتریان Vodafone چه معنایی دارد؟

وودافون

حالت اقتصادی: Vodafone شبکه تلفن همراه را در حالت خواب قرار می دهد

در آینده، Vodafone می خواهد شبکه خود را در “حالت صرفه جویی انرژی پویا” قرار دهد (منبع: Vodafone). سلول های رادیویی سیار نباید به طور دائم با بالاترین عملکرد ممکن کار کنند، بلکه باید به طور هوشمندانه کنترل شوند به طور خودکار بر اساس نیازها بنابراین، اگر داده‌های کمی در حال حاضر جریان داشته باشد، سلول‌های رادیویی باید قدرت خود را تنظیم کنند و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

فشار برای صرفه جویی در هر کجا که ممکن است در بحران انرژی بسیار زیاد است. به عنوان مثال، مصرف کنندگان تعدادی اهرم در خانه های خود دارند که می توانند از آنها برای صرفه جویی در مصرف برق یا گاز و در نتیجه هزینه ها استفاده کنند. این در مورد شرکت ها نیز صدق می کند. وودافون اعلام کرده است که بهره برداری از شبکه تلفن همراه پتانسیل صرفه جویی زیادی دارد می بیند.