واتس اپ به زودی شارژ می شود؟ مسنجر می تواند اشتراک را معرفی کند

زبان ها:آلمانی

مدل های اشتراک ظاهراً برای پیام رسان ها مد روز هستند. تلگرام قبلا نسخه پریمیوم خود را به صورت آزمایشی معرفی کرده است، هزینه ها بسته به کشور متفاوت است بین 4.75 تا 5.70 یورو هر ماه. از جمله اینکه کاربران می‌توانند فایل‌های بسیار بزرگ‌تری را در اینجا ارسال کنند و فایل‌های دریافتی را می‌توان سریع‌تر از طریق تلگرام پریمیوم دانلود کرد. علاوه بر این، پیام های صوتی به متن تبدیل می شوند و استیکرهای انحصاری، ایموجی ها و واکنش ها در دسترس هستند.



منبع

واتس‌اپ و سایر برنامه‌های گروه متا می‌توانند در آینده ویژگی‌های پولی بیشتری دریافت کنند. متا بخش خود را برای جستجوی فرصت ها راه اندازی کرده است. آیا اشتراک واتس اپ اکنون در دسترس است؟

WhatsApp & Co.: Meta از کاربران می خواهد که پرداخت کنند

نسخه:2.22.18.70

مجوز:نرم افزار رایگان

به گفته جان هگمن، رئیس تبلیغات متا، هدف این است که گسترش تجارت تبلیغاتی. همچنین برنامه‌هایی وجود دارد که از کاربران بخواهند برای عملکردهای خاصی در آینده پرداخت کنند. او دقیقاً فاش نکرد که چه چیزی خواهد بود. در عوض، هگمن ترجیح می‌دهد به طور کلی در مورد «انواع محصولات، ویژگی‌ها و تجربیات جدید» صحبت کند که به اندازه کافی خوب هستند که کاربران با خوشحالی برای آنها «پرداخت کنند».

در این ویدیو می توانید بهترین جایگزین های WhatsApp را مشاهده کنید:

اشتراک واتس اپ مثل تلگرام؟

جزئیات بیشتر در مورد عملکردهای پولی روی پلتفرم‌ها هنوز عمومی نشده است. آنچه مسلم است این است که متا قدرت بازار بالایی دارد و دو پیام رسان محبوب دنیا را اداره می کند. اگر یک مدل اشتراک برای واتس اپ باید معرفی شود، برخی از کاربران احتمالاً به دنبال جایگزین هستند.

برای متا، به عنوان اپراتور پلتفرم های محبوب مانند واتس اپ، اینستاگرام و فیس بوک، نتایج تجاری به طور قابل توجهی بهتر به نظر می رسید. بر اساس یک یادداشت داخلی، مشکلات در کسب و کار تبلیغات به این معنی است که مردم به دنبال آن هستند جایگزین در کسب درآمد به اطراف نگاه می کند اکنون یک بخش جداگانه برای رسیدگی به این موضوع ایجاد شده است (منبع: The Verge).