هواداران نظر روشنی دارند


طرفداران سال هاست که منتظر یک بازی جدید Assassin’s Creed هستند. در حالی که والهالا با استقبال خوبی از سوی جامعه مواجه شده است، بسیاری دوست دارند چیزی که به ریشه های خود بازگردد. آرزوی شما می تواند به زودی محقق شود، زیرا یوبی سافت قسمت جدیدی را تایید کرده است.

قاتلان عقیده

سری بازی Assassin’s Creed: در حال رشد است

در هفته گذشته، شایعات متعددی در مورد یک بازی جدید Assassin’s Creed منتشر شد و ظاهراً با Mirage نام آن نیز به بیرون درز کرد. روزنامه نگاران متعددی از جمله جیسون شرایر از بلومبرگ این نام را تایید کردند. تا همین اواخر هیچ چیز رسمی نبود – اکنون یوبی سافت این کار را کرده است رسما هم بازی و هم نام آن را تایید کرد.

اطلاعات زیادی در مورد Assassin’s Creed Mirage در دست نیست. همراه با تایید، استودیو اولین تصویر مفهومی را منتشر کرد. ظاهراً بازی پیش رو بازیکنان را راهنمایی خواهد کرد به خاورمیانهو یک قاتل معمولی نیز دیده می شود.

این شرکت در توییتی اعلام کرد: «ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا در 10 سپتامبر اطلاعات بیشتری در مورد Ubisoft Forward به شما بگوییم.

Assassin’s Creed Mirage: واکنش طرفداران چگونه است؟

در کامنت های توییتری هواداران به گونه ای دیگر ابراز نظر می کنند. در حالی که برخی بی قید و شرط منتظر یک Assassin’s Creed جدید هستند، دیگران با شک و ناامیدی واکنش نشان می دهند. سال‌هاست که خیلی‌ها امیدوارند که فضایی در ژاپن یا چین ایجاد شود، اما این بار در مسیر دیگری پیش می‌رود.

با این حال، اکثریت موافق هستند که یوبی سافت در بازی آینده بازخواهد گشت پنهان کاری بیشتر به جای عناصر نقش آفرینی باید گذاشت.

“من نمی توانم برای فاش شدن صبر کنم. به عنوان مثال، کاربر توییتر @L1GHTNING96 نوشت: اگر شایعات درست باشند و بدون سیستم RPG مانند به اصول اولیه بازگردند … پسر نمی تواند صبر کند.

این که آیا آن را دریافت کنند احتمالاً در جریان آینده نشان داده می شود.



منبع