هوش مصنوعی فتوشاپ را ضد خطا می کند

Adobe همچنین یک مشکل کلیدی در توسعه هوش مصنوعی مولد Firefly را حل کرد: “هوش مصنوعی بر روی میلیون ها تصویر دارای مجوز و با وضوح بالا از Adobe Stock آموزش داده شد تا اطمینان حاصل شود که Firefly محتوایی بر اساس مالکیت معنوی شخص یا برند دیگری تولید نمی کند.، به گفته این شرکت.

اگر با تصاویر روی رایانه شخصی، لپ تاپ یا گوشی هوشمند کار می کنید، به سختی می توانید از فتوشاپ اجتناب کنید. اکنون نرم افزار معروف قدم بزرگ بعدی را برمی دارد: با AI Firefly خود ادوبی، فتوشاپ باید راحت تر از همیشه باشد. Adobe می خواهد فوراً از شر مشکلات مهم خلاص شود.

Adobe

فتوشاپ برای همه: هوش مصنوعی تصویر در نسخه بتا شروع می شود

هوش مصنوعی با “سطوح مولد” کار می کند. محتوای اضافی به صورت دیجیتالی جدا از تصویر اصلی درج می شود. به عنوان مثال، می توانید بدون اتلاف وقت، بین افکت ها و تغییرات مختلف به عقب و جلو بروید. اگر نتوان به نتیجه مطلوب دست یافت، کاربران “بدون ضرر” اصلی را در هر زمان بازیابی کنید، در پیامی به ادوبی قول داده است.

Adobe می خواهد امنیت تصاویر هوش مصنوعی را حفظ کند

به سادگی عناصر یا مناطق تصویر را علامت گذاری کنید، درخواست ویرایش را در قسمت متن وارد کنید و کار انجام شد – بسیار چشمگیر است و مهمتر از همه، شما عملاً هیچ اشتباهی نمی توانید انجام دهید. به گفته ادوبی، کاربران فتوشاپ نیز در آینده قادر خواهند بود محتوای جدید و تصاویر خلاقانه را با حداکثر سرعتی که می توانید تایپ کنید ایجاد کنید.

Photoshop Express Photo Editor

Photoshop Express Photo Editor

فتوشاپ Generative Fill اکنون به عنوان نسخه بتا برای دسکتاپ در دسترس است. یک نسخه وب از هوش مصنوعی Firefly نیز در نسخه بتا باز است. را راه اندازی کلی ویژگی های هوش مصنوعی در فتوشاپ است برای نیمه دوم سال 2023 مورد نظر.

Adobe Inc.

اصل اساسی ساده است: با دستور متن آن را به هوش مصنوعی بدهید دستورالعمل هاکه آنها سپس به طور مستقیم در تصویر بدون از دست دادن زمان پیاده سازی می شود. تابع مربوطه “پر مولد” نامیده می شود. به گفته ادوبی، محتوای جدید را می توان به تصاویر اضافه کرد، کل تصاویر را می توان گسترش داد یا محتوای ناخواسته را می توان حذف کرد. سازنده نشان می دهد که چقدر آسان و سریع باید این کار را در ویدیو انجام دهد:



منبع این باید اطمینان قانونی را برای کاربران فراهم کند، زیرا هوش مصنوعی نباید بتواند حق چاپ دیگران را نقض کند – یک مورد بالقوه مزیت نسبت به هوش مصنوعی منبع باز، جایی که حداقل تا کنون به سختی می توان این خطر را رد کرد. علاوه بر این، تصاویر ایجاد شده توسط Firefly باید با علائم دیجیتال ارائه شوند. به این ترتیب می توان فهمید که آیا تصاویر مربوط به آن هستند یا خیر عکس های واقعی یا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی.

Adobe

فتوشاپ

فتوشاپ

فتوشاپ یکی از قدرتمندترین برنامه ها در زمینه نرم افزار تصویر است – و اکنون یکی بهتر است. با کرم شب تاب توسعه دهنده Adobe هوش مصنوعی خود را در آستین خود دارد که اکنون اولین قدم های خود را با فتوشاپ انجام می دهد. اولین اطلاعات نشان می دهد: هوش مصنوعی بلافاصله شارژ می شود.