البته می توانید به صورت جداگانه تصمیم بگیرید که آیا واقعاً محافظت کامل از داده ها را می خواهید و نمی خواهید چیزی را به اشتراک بگذارید. مهم است که حداقل کمی خود را محدود کنید تا هر کاربر واتس اپ نتواند به شما دسترسی داشته باشد. بنابراین برنامه های استالکر ناتوان هستند.

اینها بهترین جایگزین های WhatsApp هستند:

واتس اپ عملکرد تلفن همراه را مسدود می کند

WhatsApp به طور مداوم حفاظت از داده ها را بهبود می بخشد. با این حال، همه عملکردها و گزینه های جدید از کارخانه فعال نمی شوند. برای محافظت بهینه از خود باید تغییرات را به صورت دستی انجام دهید. اخیراً گزینه ای باز شده است که به شما امکان می دهد وضعیت آنلاین خود را پنهان کنید. اگرچه من قبلاً با استفاده از نسخه بتا به آن دسترسی داشتم، اما این گزینه را فعال نکرده بودم. اکنون که هر کسی می تواند از این ویژگی استفاده کند، شما همچنین باید آنها را فعال کنید. اینجوری کار میکند:

  • WhatsApp را راه اندازی کنید
  • در بالا سمت راست روی سه نقطه راه رفتن
  • ⚙️ تنظیمات بازکردن
  • حریم خصوصی بازکردن
  • آخرین آنلاین/آنلاین بازکردن
  • زیر چه کسی می تواند ببیند من آنلاین هستم؟ بر همان Last Seen انتخاب کنید
  • اگر الان طبقه بالا هستی چه کسی می تواند مهر زمانی آخرین حضور من را ببیند؟ گزینه هیچکس انتخاب می کند، هیچ کس نمی تواند ببیند که شما آنلاین هستید

نسخه:2.22.23.85

زبان ها:آلمانی

به واتساپ مرتباً عملکردهای جدیدی داده می شود که کم و بیش به شما مربوط می شود. با این حال، مدتی است که می توانید تنظیماتی ایجاد کنید که از شما بهتر محافظت کند. در ابتدا فقط برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس بود، اکنون برای همه شما قابل دسترسی است.

WhatsApp: مخفی کردن وضعیت آنلاین

واتس اپ نه تنها حفاظت از داده های بیشتری را در زمینه وضعیت آنلاین، بلکه با پیام های خود حذف کننده نیز امکان پذیر می کند. دیگر نمی‌توانید از یک پیام حذف‌شونده در تلفن همراه اسکرین شات بگیرید. عملکرد مسدود شده است. از آنجایی که این کار را نمی توان در رایانه شخصی انجام داد، واتس اپ به سادگی پیام های خود حذفی را در آنجا غیرفعال کرد. اگر چنین اعلانی دریافت کردید، فقط می توانید آن را در تلفن همراه خود مشاهده کنید.