نتفلیکس تند فقط با هزینه اضافی: دور از جامعه دو طبقه!

رقابت از دیزنی + و آمازون پرایم ویدئو در حال حاضر چنین محدودیت هایی ندارد. با پول بسیار کمتر، بالاترین وضوح تصویر، در صورت موجود بودن، همراه با Dolby Vision و شرکت وجود دارد. هم در Disney+ و هم در آمازون، من فقط کمتر از 9 یورو در ماه پرداخت می‌کنم یا به جای آن فقط کمتر از 90 یورو در سال، که سپس 7 را محاسبه می‌کند. 50 یورو در ماه هزینه دارد. با Netflix من حتی اشتراک بدون آگهی را با پایین ترین کیفیت دریافت نمی کنم.

آمار فعلی در مورد توزیع تلویزیون های 4K در آلمان در طول سال ها (منبع تصویر: Statista)

هرکسی که این روزها یک تلویزیون جدید بخرد، احتمالاً فوراً یک مدل 4K دریافت خواهد کرد. با این حال، اگر تلویزیون پس از آن با اشتراک استاندارد نتفلیکس روبرو شود، باید یک دنده را تغییر دهد و نمی تواند از وضوح و عملکرد کامل به خود ببالد. فقط کسانی که پول بیشتری می پردازند بهترین کیفیت را از نتفلیکس دریافت می کنند. چه چیزی باید آن را؟ در ستون آخر هفته جاری GIGA توضیح می دهیم.

نتفلیکس

خط پایین: The جامعه طبقاتی نتفلیکس باید پایان یابد، آمازون و دیزنی نشان می دهند که چگونه می توان کارها را متفاوت انجام داد. پس تقلید کن!

اگر می خواهید از همه اینها استفاده کنید، هزینه اضافی زیادی با نتفلیکس می پردازید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در کادر پایین اکنون تعرفه پایه با تبلیغات 4.99 یورو در ماه را پیدا می کنیم. برای همین هستند بدترین کیفیت تصویر، تنها یک پخش همزمان، یک کاتالوگ خلاصه شده از فیلم ها و سریال ها، و استراحت های تجاری. برای کمی کمتر از 8 یورو، حداقل تبلیغاتی وجود ندارد و کل برنامه در دسترس است. اشتراک استاندارد معمولی با قیمت کمتر از 13 یورو را می توان همزمان در دو دستگاه و سپس حداقل به صورت فول اچ دی تماشا کرد.

پیشنهاد من: یک اشتراک استاندارد با یک جریان همزمان، اما با محتوای 4K خارج از جعبهبرای مثال 10 یورو در ماه. اگر می خواهید استریم های همزمان بیشتری داشته باشید، برای هر استریم اضافی 3 تا 4 یورو هزینه اضافه می پردازید. با این مدل، نتفلیکس دیگر مجبور نیست کسانی را که اکانت هایشان را به اشتراک می گذارند، شکار کند. به دلیل جریان های محدود، مشتری اصلی دیگر علاقه ای به انتقال دسترسی ندارد. در غیر این صورت در ساعات پربیننده عصر مسدود می شوید. اگر همچنان می‌خواهید در همان زمان استریم کنید، هزینه اضافی را پرداخت می‌کنید. اما بهترین کیفیت تصویر همیشه بدون هزینه اضافی در دسترس است، حتی با کوچکترین اشتراک.

اما چه کسی رزولوشن 4K و بنابراین بهینه‌سازی‌های تصویر مانند HDR یا Dolby Vision را نیز می‌خواهید که باید هزینه بیشتری بپردازند – 18 یورو در ماه سررسید شود. سپس می توانید همزمان چهار جریان را فراخوانی کنید. راستش را بخواهید، من به چهار استریم نیازی ندارم، اما به بهترین کیفیت تصویر و صدا برای قیمت مناسب نیاز دارم. اما باید مبلغ نامتناسبی برای نتفلیکس بپردازم.

با این حال، نتفلیکس همچنان به الگوهای قدیمی فکر می کند و سعی می کند قدرت قبلی خود در بازار را به ارزش اسمی تبدیل کند. از این رو محدودیت ها و هزینه اضافی 4K در سال 2023 به وجود آمد. و سپس آنها به اشتراک گذاری حساب اعلان جنگ می کنند و می خواهند این روزنه را نیز ببندند. برای من پوچی در واقع باید مدل تعرفه نتفلیکس کاملاً بازنگری شده است اراده.

افکار من برای آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و انعکاس «سیل خبری» هفته در پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

یک مدل تعرفه جدید برای نتفلیکس مورد نیاز است

نتفلیکس همچنان به جامعه طبقاتی معمولی خود پایبند است و حتی در سال گذشته آن را به سمت پایین گسترش داده است. این پیامدهایی برای لذت بردن از جریان دارد. مدل تعرفه به طور خلاصه به یاد آورد.

نتفلیکس و جامعه طبقاتی ناعادلانه

حتی اگر یک سوم خانه‌های تلویزیون در آلمان از قبل دستگاهی با قابلیت Ultra HD داشته باشند، مشکل واضح است و در آینده بیشتر خواهد شد. تخمین زده می شود که هر کسی که امروز تلویزیون بخرد در بیش از 9 مورد از 10 مورد، یک دستگاه 4K دریافت می کند. دیر یا زود، تلویزیون‌های با وضوح پایین‌تر، حداکثر زمانی که به میانگین عمر 8 ساله خود رسیده و جایگزین شوند، از بین می‌روند.