Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
نتزاگنتور پنالتی های سختی در آستین دارد - مجله تکنولوژی فودزیلا

نتزاگنتور پنالتی های سختی در آستین دارد

به گفته آژانس شبکه فدرال، هنوز 500 نقطه سفید خوب در آلمان وجود دارد. این به معنی مناطقی است که هیچ یک از ارائه دهندگان تلفن همراه آلمانی شبکه خود را در آن کار نمی کنند – نقاط مرده فقط اما آنها واقعا باید از پایان سال 2022 بسته است. حداقل این چیزی است که Telekom، Vodafone، Telefónica/o2 و همچنین 1&1 در هنگام تخصیص مجدد فرکانس های تلفن همراه در سال 2019 وعده داده بودند.

Tabea Rößner، رئیس کمیته دیجیتال در بوندستاگ نیز از اپراتورهای تلفن همراه انتقاد می کند. حتی اگر گسترش در مناطق روستایی دشوار باشد، شما آن را دارید شرایطی اتخاذ نشده است تا “بدون عواقب باشد، اگر برآورده نشدند».

به ویژه 1&1 هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. در اصل، اپراتور چهارم شبکه در آلمان باید تا پایان سال 2022 یک شبکه جدید با 1000 مکان راه اندازی می کرد. با کمی تاخیر سه دکل اول اخیراً باز شده اند. اگر مقامات مجازات ها را تمام کنند، 1 و 1 باید به شدت ضربه بزند.

زیرا آژانس شبکه فدرال آماده است تا رشته ها را در رابطه با اپراتورهای شبکه آلمانی تغییر دهد. Telekom، Vodafone، Telefónica/o2 و عضو جدید، 1&1، به همه تعهدات خود عمل نکرده اند و بنابراین آنچه را که توافق شده است به مشتریان ارائه نمی دهند. این می تواند برای ارائه دهنده واقعاً گران باشد.

اهداف از دست رفته؟ جریمه های Telekom and Co می تواند واقعاً گران باشد

اکنون از سوی سیاستمداران نیز فشار وارد می‌شود: «این ناامیدکننده است که برخی از اهداف محقق نشده‌اند. در مورد دلایل و مسئولیت و همچنین بحث خواهیم کرد نتیجه گیری لازم”نادین شونه از CDU، عضو هیئت مشورتی آژانس شبکه فدرال می گوید. مرجعیت می خواهد دوباره با نمایندگان اپراتورهای شبکه بنشیند تا بحث گناه را روشن کند و به دنبال راه حل باشد.

این حذفیات می تواند هزینه بسیار گزافی برای ارائه دهنده داشته باشد: برای هر دکل رادیویی که ساخته نشده است، یک عدد وجود دارد جریمه تا 50000 یورو بر اساس گزارش روزنامه تجاری، در آن، “بسته به تقصیر”. نحوه اندازه گیری گناه همچنان باز است. به نظر می رسد آژانس شبکه فدرال دیگر نمی خواهد بسیاری از توجیهات ارائه دهندگان را بپذیرد.

سیاست بر این موارد فشار می آورد: به ویژه 1 و 1 باید فوراً ارائه شود

را واقعیت متفاوت به نظر می رسد: قراردادهای بتنی برای ساخت تنها 173 دکل در ابتدای دسامبر در حال انجام بود. به گفته کلاوس مولر، رئیس آژانس شبکه فدرال (منبع: Handelsblatt)، سه سال پس از اعطای فرکانس، حتی مکان مناسبی برای 153 دکل جدید پیدا نشده است.

از سوی دیگر، در مورد سایر الزامات، ارائه دهندگان طبق توافق نامه تحویل داده اند. آنها حدود 98 درصد از خانوارهای آلمانی را با اینترنت موبایل سریع پوشش می دهند.

آیا می خواهید تعرفه تلفن همراه مناسب خود را پیدا کنید؟ آنچه را که باید به آن توجه کنید، می توانید در ویدیو پیدا کنید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع