نباید در مورد خودروهای الکترونیکی اشتباهاتی مانند گازسوز انجام دهید

چه چیزی به نفع یک خودروی الکترونیکی و چه چیزی مخالف آن است؟ پاسخ در ویدئو است:

هیدروژن در مقابل سوخت های الکترونیکی: کدام جایگزین BEV برنده مسابقه خواهد بود؟

خودروهای الکترونیکی به عنوان جایگزینی برای موتورهای احتراقی روز به روز محبوب تر می شوند. در دو سال گذشته، به ویژه پس از افزایش پاداش زیست محیطی، ثبت نام خودروهای برقی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. تقریباً همه سازندگان به سرعت روی کار آمده اند و کاملاً به خودروهای برقی متکی هستند. ب ام و در حال حاضر تقریباً تنها استثنا در آلمان است؛ در سطح بین المللی، تویوتا و هوندا به ویژه هنوز به طور کامل به مدل های باتری دار متعهد نیستند.

رئیس بوش ادامه داد: در صنعت خودروسازی، ما باید از خود بپرسیم که اگر سلول های باتری کافی وجود نداشته باشد، چه کاری می توانیم انجام دهیم. چند سال اخیر همه‌گیری نشان داده است که نمی‌توان استدلال او را بی‌سابقه رد کرد. بسیاری از تولیدکنندگان، بالاتر از همه تسلا، در حال حاضر به طور فزاینده ای به تولید باتری خود متکی هستند. برون سپاری تولید تراشه همچنین ثابت کرده است که پاشنه آشیل بالقوه ای برای خودروسازان است.

سوخت های الکترونیکی اغلب به عنوان جایگزین مورد انتقاد قرار می گیرند. الیور بلوم، رئیس جدید فولکس‌واگن نمی‌خواهد آنها را بنویسد. به عنوان یک تامین کننده خودرو، بوش از نزدیک با تولیدکنندگان همکاری می کند – و اخیراً دو ون با سلول سوختی ارائه کرده است. در اینجا، یک موتور الکتریکی توسط یک سلول هیدروژنی کار می کند. هنگام اجرای این جایگزین، Heyn نیز باید یکی داشته باشد فرصتی برای بوش دیدن.



منبع

خودروهای الکترونیکی با برق کار می کنند که در باتری ذخیره می شود – بسیار ساده. اما رئیس بوش هشدار می دهد که در آینده فقط به این فناوری تکیه نکنید. کمبود گاز آلمان را تحت کنترل نگه می دارد زیرا هیچ جایگزینی وجود ندارد. اشتباهی که نباید با خودروهای برقی تکرار کنیم.

بوش

رئیس بوش: کمبود بنزین باید درس عبرتی برای تولیدکنندگان خودروهای الکترونیکی باشد

این دقیقا همان چیزی است که رئیس تامین کننده تجهیزات صنعتی آلمانی بوش، مارکوس هین، اکنون نسبت به آن هشدار می دهد. خطر بزرگی برای او وجود دارد که فقط روی یک نوع درایو تثبیت شود: ما فقط عواقب کمبود گاز را برای آلمان و اروپا می بینیم زیرا جایگزین های کافی را آماده نکرده ایم.هین به Stuttgarter Zeitung (از طریق Ecomento) گفت.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

اگر زنجیره‌های تامین بین‌المللی در آینده با شکست مواجه شوند یا مواد خام کمیاب‌تر و گران‌تر شوند، ممکن است تنها اتکا به BEV‌ها – یعنی خودروهای برقی با باتری – اشتباه باشد. سپس “من مطمئن هستم که همه می خواهند جایگزینی برای باتری داشته باشند. اما این تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که ما آن را به موقع آماده کرده باشیم.»