سامسونگ به انتهای راه رسیده است

Galaxy Z Fold 4 در ویدیو:

Samsung Galaxy Z Fold 4: من آن را دوست نداشتم

  • گران: گلکسی زد فولد 4 قیمت ارزانی نیست. RRP از 1799 یورو شروع می شود. اما قیمت به آرامی در حال کاهش است.
  • پیچ خوردگی در نمایشگر: به نظر می رسد پیچ ​​خوردگی نمایشگر در مقایسه با Fold 3 برجسته تر شده است. این ممکن است به دلیل محافظ صفحه نمایش جدیدی باشد که سامسونگ از آن استفاده می کند.
  • سر و کله زدن با برنامه ها: در حالت تبلت باز شده، بسیاری از برنامه ها مشکلات نمایشی دارند. برخی از چیزها را می توان با تغییر چرخش برنامه، نسبت ابعاد برنامه، زوم صفحه یا اندازه فونت حل کرد. سامسونگ ابزارهای مناسبی را برای این کار در اختیار شما قرار می دهد، اما با یک تلفن همراه که قیمتی در حدود 1800 یورو دارد، این دست و پا زدن غیرقابل قبول است.
  • مشکلات پاسخگویی در صفحه نمایش تاشو: گاهی اوقات مشکلاتی در واکنش روی صفحه نمایش تاشو وجود دارد، به عنوان مثال هنگام تایپ کردن. این منجر به اشتباهات املایی می شود. صفحه نمایش تاشو به اندازه یک صفحه نمایش “عادی” گوشی هوشمند پاسخگو نیست. مشکلات بارها و بارها ظاهر می‌شوند، بیشتر در مرکز صفحه در محدوده تاشو نسبت به بیرون احساس می‌شوند.
  • صدای ترکیدن چسبناک: گلکسی فولد 4 وقتی آن را باز می‌کنید صدای «چسبنده» عجیبی ایجاد می‌کند – به خصوص اگر چند ساعتی است که آن را باز نکرده باشید. که گاهی اوقات بد به نظر می رسید.
  • کیفیت پایین دوربین زیر نمایشگر: دوربین زیر نمایشگر ممکن است در زندگی روزمره به سختی قابل توجه باشد. کیفیت ضبط ها هنوز بد است: تاریک، شسته شده، وحشتناک. جای تعجب است که چرا سامسونگ اینقدر سرسختانه به این ویژگی پایبند است. خوشبختانه هنوز عکس های سلفی بالای صفحه نمایش وجود دارد یا می توانید مستقیماً از دوربین اصلی استفاده کنید که به لطف قابلیت تاشو یکی از بزرگترین مزیت های سری Fold است.
  • سرعت بارگذاری به روز نیست: با شارژ سریع 25 واتی (سیمی) یا شارژ بی سیم 15 واتی، Galaxy Z Fold 4 بسیار آهسته شارژ می شود. پس از همه، شارژ بی سیم معکوس وجود دارد.
  • کشوی برنامه نوار وظیفه مرتب نمی شود: نوار وظیفه جدید یک ویژگی مفید است. اما اگر کشوی برنامه ادغام شده در آنجا گزینه های تنظیمات مشابهی را داشته باشد که کشوی برنامه معمولی ارائه می دهد، حتی منطقی تر خواهد بود – برای مثال امکان تغییر نحوه فهرست شدن برنامه.



منبع

فلپ، چهارمین: سامسونگ تنظیمات کوچک زیادی در Galaxy Z Fold 4 انجام داده است. این خیلی به نظر نمی رسد، اما در مجموع تفاوت زیادی در زندگی روزمره ایجاد می کند. با این حال، گزارش میدانی در مورد تلفن همراه جدید تاشو نیز نشان می دهد: این مورد برای سامسونگ نیست.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy Z Fold 4: تغییرات کوچک با جلوه بزرگ

برای گروه هدف برتر خود بی رقیب است. هیچ گوشی هوشمندی کتابخوان الکترونیکی بهتری ندارد، در هیچ جای دیگری چندوظیفه ای با چندین برنامه به این خوبی کار نمی کند، بازی ها در صفحه نمایش XXL بسیار سرگرم کننده هستند و سپس قلم S وجود دارد. قلم Fold 4 را در صورت لزوم به یک دفترچه یادداشت تبدیل می کند. یا تخته طراحی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/25 08:21

آرزوی من برای گلکسی زد فولد 5

کان گورایر

اما شما همه اینها را برای یک نفر می خرید قیمت بالا و این (فقط) نیست RRP 1799 یورو منظور

Samsung Galaxy Z Fold 4 را در آمازون ببینید

Samsung Galaxy Z Fold 4: اغلب سازش بدی است

لولای Galaxy Z Fold 4 باریک تر شده است (منبع تصویر: GIGA)

یکی با این حال، به عنوان یک تبلت نیز رقم خوبی را کاهش نمی دهد. با صفحه نمایش 7.6 اینچی خود، در هنگام باز کردن بسیار کوچک است، برنامه های بهینه سازی شده برای تبلت بسیار کم است و اغلب خطاهای نمایشگر وجود دارد. درست است که با تنظیمات صحیح می توان تا حدودی این موارد را برطرف کرد (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح داده شده است) و اندروید 12L نیز عملکرد در حالت تبلت را راحت تر کرده است. با این حال، گلکسی زد فولد 4 هنوز با یک تجربه تبلتی در آیپد فاصله زیادی دارد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Z Fold4 5G بدون سیم کارت گوشی هوشمند تاشو اندروید 256 گیگابایتی، فانتوم بلک

آن است نه یک گوشی هوشمند خوب، اما وقتی تا می شود هنوز خیلی ضخیم، خیلی سنگین است و حس کنترل از راه دور را در دست می دهد.

خلاصه، اینها جمع می شوند اما پیشرفت‌های جزئی دست به دست هم داده‌اند تا تصویری کلی ایجاد کنند که باعث می‌شود گلکسی فولد 4 یک پله بالاتر از نسل قبلی خود باشد. – حداقل در جایگاه خود.

با گلکسی زد فولد 4، سامسونگ به طرز چشمگیری ثابت می کند که کل اغلب بیشتر از مجموع اجزای آن است. به خودی خود، هر بهبودی ارزش ذکر ندارد. Galaxy Z Fold 4 جدید کمی سبک‌تر، نازک‌تر و باریک‌تر شده است. استفاده از نرم افزار راحت تر است و سامسونگ دوربین ها را سوراخ کرده است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Z Fold4 5G بدون سیم کارت گوشی هوشمند تاشو اندروید 256 گیگابایتی، فانتوم بلک

بعد از مدتی که با گلکسی زد فولد 4 کار کردم، برایم واضح است که سامسونگ به انتهای جاده رسید. Fold 1 چیزی بیش از یک اثبات مفهومی نبود، Fold 2 تلفن تاشو را قابل استفاده کرد، Fold 3 بزرگترین اشتباهات را برطرف کرد و این Fold 4 اکنون آخرین لمس است. سامسونگ نمی تواند بیشتر از این طراحی که از سال 2019 با تغییرات جزئی استفاده شده است، استفاده کند.

چون نسل چهارم فولد هم هست تلفن همراه برای همه وجود ندارد. Galaxy Z Fold 4 همچنان یک سازش و اغلب بد است.

آنها می گویند: “اسب خوب فقط به اندازه ای که لازم است می پرد.” این ضرب المثل در مورد سامسونگ صدق می کند، زیرا در اروپا پیشرو صنعت بود تا کنون هیچ رقابت قابل توجهی با تلفن های همراه تاشو خود ندارد. اما این در حال تغییر است: شیائومی، اوپو و سایر رقبا در حال حاضر هجوم آورده‌اند و احتمالاً گوشی‌های هوشمند تاشو خود را زودتر به ما عرضه خواهند کرد. بنابراین زمان برای حداقل پیشرفت ها به پایان رسیده است گلکسی زد فولد 5 باید یک طراحی مجدد کامل داشته باشد.

Samsung Galaxy Z Fold 4: من این را دوست داشتم

  • سبک تر، باریک تر و نازک تر: Fold 4 در مقایسه با نسخه قبلی خود 8 گرم سبک تر است و Fold 2 حتی 19 گرم سبک تر است! با وزن 263 گرم، جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ تنها 23 گرم از آیفون 14 پرو مکس سنگین تر است و ابعاد آن نیز اندکی کاهش یافته است و در هر گوشه 155.1 x 130.1 x 6.3 میلی متر است. شما در زندگی روزمره با هر قدم متوجه می شوید.
  • لولا نازک تر: لولا نیز تعمیر اساسی شده و اکنون باریکتر شده است. به طور کلی، Fold 4 بسیار مدرن به نظر می رسد.
  • پوشش صفحه نمایش گسترده تر: از سوی دیگر، صفحه نمایش پوشش بیرونی کمی گسترده تر شده است. این کار را کمی آسان‌تر می‌کند، زیرا برای مثال، فرمت 23.1:9 تایپ را آسان‌تر می‌کند. اما مراقب باشید: سبک تر، نه سبک. به دلیل عرض کم، اشتباهات تایپی هنوز بخشی از زندگی روزمره است.
  • سنسور اثر انگشت قابل اعتماد: حسگر اثرانگشت در دکمه پاور کناری قرار گرفته و به خوبی و سریع کار می کند. حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش روی صفحه نمایش کاور البته راحت تر خواهد بود. شاید با Fold 5.
  • دوربین زیر نمایشگر به سختی قابل مشاهده است: دوربین زیر نمایشگر جهشی مناسب به جلو داشته است و در زندگی روزمره به سختی قابل تشخیص است.
  • عملکرد کافی: اسنپدراگون 8+ نسل 1 و رم 12 گیگابایتی قدرت زیادی را ارائه می دهند. خواه این یک بازی سه بعدی گرافیکی پیچیده باشد یا چند وظیفه ای با چندین برنامه به طور همزمان: هیچ چیز باعث عرق کردن Galaxy Z Fold 4 نشده است.
  • حافظه کافی: حتی نسخه پایه با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.
  • دوربین های سطح پرچمدار: گلکسی زد فولد 4 کاملاً به صدر دوربین های این گروه نمی رسد، گلکسی اس 22 اولترا هنوز آنجاست. اما گوشی تاشو به اندازه کافی به پرچمدار S Pen نزدیک می شود. Galaxy Z Fold 4 در روز و شب عکس های بسیار خوبی می گیرد. دوربین سلفی هم همینطور.
  • پشت به سختی مستعد اثر انگشت است: پشت مات گلکسی زد فولد 4 به طرز شگفت انگیزی در برابر اثر انگشت مقاوم است.
  • بهبود نرم افزار مفید: Android 12L که مخصوص تبلت ها و دستگاه های تاشو طراحی شده است، Z Fold 4 را به یک هیولای بهره وری واقعی تبدیل می کند. مهمتر از همه، نوار وظیفه جدید از جمله راه‌انداز برنامه در اینجا معجزه می‌کند. به این ترتیب تلفن همراه تاشو تقریبا به یک مینی پی سی تبدیل می شود.
  • بلندگوهای عالی: صدای بلندگوها برای چنین دستگاه کوچکی به طرز شگفت انگیزی خوب است.
  • عمر باتری خوب: با گلکسی زد فولد 4، می‌توانید همیشه یک روز کاری را پشت سر بگذارید، حتی با استفاده زیاد. کاربران کم تقاضا نیز می توانند 1.5 روز را مدیریت کنند.