مک بوک ایر با M1 در اینجا ارزان ترین است

همه چیز در مورد مک بوک ایر با اپل M1

یک توصیه شخصی

را عملکرد فوق‌العاده، نقش و نگار روی کیک است. من هرگز با مشکل نرم افزار ناسازگار مواجه نشده ام، که برخی از مردم از آن می ترسند. من هیچ تردیدی در توصیه MacBook Air با M1 به تقریباً هر کسی ندارم – به خصوص با قیمت 947 یورو در Berlet. بنابراین اگر مدل جدید با تراشه M2 را نمی خواهید، که به طور قابل توجهی گران تر است و از حدود 1500 یورو شروع می شود، می توانید بدون تردید آن را از اینجا خریداری کنید.

با طراحی شیک، عمر باتری بیش از 10 ساعت، سیستم عامل راحت macOS و آخرین عملکرد پردازنده M1 این است MacBook Air از اپل بسته همه جانبه بی دغدغه برای همه کسانی که به دنبال یک دفترچه هستند.

در خرده‌فروشی آنلاین Berlet، نوع اولیه با 8 گیگابایت رم و با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت در فضای رنگ خاکستری در حال حاضر برای 947 یورو (به Berlet مراجعه کنید) موجود است. این بهترین قیمت فعلی است. آمازون با قیمت 949 یورو بالاتر از آن است:

لپ تاپ Apple MacBook Air 2020: تراشه Apple M1، سیزدهم" صفحه نمایش رتینا، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD، Bel

می توانید آنچه را که باید در مورد مک بوک ایر با M1 بدانید را در این ویدیو ببینید:

لپ تاپ مک بوک ایر 2020 اپل: تراشه Apple M1، صفحه نمایش 13 اینچی رتینا، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD، Bel

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

پس از اعلام خروج اپل از پردازنده های اینتل، اولین مک ها با تراشه M1 خود توسعه یافته در پایان سال 2020 معرفی شدند. علاوه بر مک بوک ایر، این شامل مک بوک پرو و ​​مک مینی نیز می شود. من حدود یک سال است که از مک بوک ایر با M1 استفاده می کنم و کاملاً هیجان زده هستم. آن است سریع، آرام زمزمه کن و می تواند با زمان های اجرای باتری که فکر نمی کردم امکان پذیر باشد.

در آمازون، خریداران نیز انتخاب گسترده‌تری از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی دارند. از سوی دیگر، مک بوک ایر با تراشه M1 در هر سه رنگ عرضه می شود در زحل 949 یورو موجود است (به زحل مراجعه کنید). MediaMarkt حداقل در حال حاضر به طور قابل توجهی گرانتر است و تقریباً 1100 یورو است (به MediaMarkt مراجعه کنید). اگر به دنبال مک بوک ایر با تراشه M1 هستید، نباید زیاد درنگ کنید. تورم و ضعیف شدن یورو باید قیمت ها را پس از جمعه سیاه افزایش دهد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/18/2022 08:42

یک جنگ قیمت واقعی در آستانه جمعه سیاه برای مک بوک ایر با تراشه M1 آغاز شد. با این حال، سگ های برتر مانند آمازون، MediaMarkt یا Saturn ارزان ترین قیمت ها را ارائه نمی دهند.

جنگ قیمت مک بوک ایر با تراشه M1