تبلت های سطح ورودی به ویژه در آمازون ارزان هستند

هنوز هیچ تخفیفی برای نسل نهم آیپد (2021) مستقیماً از اپل وجود ندارد – کاملا برعکس. به دلیل تورم، قیمت حتی از 379 یورو به 429 یورو افزایش یافت. اما نیازی به پرداخت هزینه ندارید، زیرا آمازون تبلت را بسیار کاهش داده است.

کاهش قیمت اپل آی‌پد (2021).

نسل نهم آی‌پد (2021) ممکن است تبلت سطح ابتدایی اپل باشد، اما همچنان تجهیزات محکمی دارید. صفحه نمایش 10.2 اینچی وضوح بالایی دارد اما مانند مدل های برتر لمینیت نیست. بنابراین ارائه محتوا چندان درخشان نیست، اما هنوز هم بسیار خوب است. با این وجود خواهد شد پشتیبانی شده توسط نسل اول Apple Pencil، تا بتوانید دست نوشته ها را وارد کنید. اگر یک صفحه کلید تهیه کنید، یک تبلت 2 در 1 دارید که با آن نه تنها می توانید محتوا را مصرف کنید، بلکه به طور سازنده نیز کار کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اگر به دنبال ارزان‌ترین تبلت ممکن هستید، باید نگاهی به آی‌پد اپل (2021) بیندازید. این آخرین نسل تبلت ارزان قیمت است که همچنان مقرون به صرفه بود. در آمازون، این مدل دارای وای فای و 64 گیگابایت حافظه داخلی است در حال حاضر فقط 319 یورو فروخته می شود (مشاهده در آمازون).

2021 اپل آیپد (10.2"Wi-Fi, 64 گیگابایت) - نقره ای (نسل نهم)

2021 اپل آی پد (10.2 اینچ Wi-Fi، 64 گیگابایت) – نقره ای (نسل نهم)

اپل آیپد 2021 را معرفی کرد

با این iPad (2021) شما آن را نیز دارید طراحی کلاسیک، تاچ آیدی و سوکت جک در دسترس. همچنان از نوآوری های مدرن مانند صفحه نمایش True Tone، iPadOS و بلندگوهای استریو خوب بهره می برید. اپل همچنین تضمین می‌کند که شما به‌روزرسانی‌هایی را با پیشرفت‌هایی برای سال‌های آینده دریافت می‌کنید. بنابراین اگر به دنبال یک آی پد ارزان و خوب هستید، به جای درستی آمده اید. در حال حاضر یک نسل جدید وجود دارد، اما بسیار گران تر است.

با سایر نمایندگی ها باید به میزان قابل توجهی بیشتر پرداخت کنید. با احتساب هزینه حمل و نقل، حدود 330 یورو مورد نیاز است. این یک پیشنهاد هفته جمعه سیاه است و باید بسیار محدود باشد. بنابراین اگر به دنبال یک آی پد برای خود و یا به عنوان هدیه ای برای کریسمس هستید، پس نباید تردید کنید.

برای چه کسانی ارزش خرید اپل آی پد (2021) را دارد؟

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/18/2022 08:02