موفقیت سخت بقا برای نینتندو سوییچ در حال فروش

فقط یک صدای مرموز در آن سوی رادیو شما در ماجراجویی به شما می پیوندد و به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه و چرا در این مخمصه قرار گرفتید. اگر به ماجراجویی هیجان انگیز بقا علاقه مند هستید، می توانید جهنم سبز اکنون با 2.49 یورو به جای 24.99 یورو در فروشگاه اینترنتی نینتندو برای سوئیچ خرید کنید

جهنم سبز را در فروشگاه اینترنتی نینتندو ببینید!

Nintendo Switch: Pokémon و FIFA نمودارهای فروش پیشرو

تریلر فیلم جهنم سبز را اینجا ببینید:

تخفیف مگا جهنم سبز در حال حاضر بازی بقا را در رتبه چهاردهم جدول فروش در فروشگاه نینتندو قرار داده است. در بالا زرشکی و بنفش همچنان بر تخت سلطنت نشسته اند، جدیدترین و بسیار بحث برانگیزترین ورودی سری پوکمون. پشت سر آنها Legacy Edition FIFA 23 و Disney Dreamlight Valley در جایگاه های سوم و چهارم قرار دارند.(منبع: Nintendo)

تخفیف‌ها در فروشگاه نینتندو سوییچ همیشه دلیلی برای جشن گرفتن است – و اکنون می‌توانید منتظر یک پیشنهاد سخاوتمندانه باشید. را شبیه‌سازی زنده ماندن جهنم سبز در حال حاضر 90 درصد از قیمت آن کاسته شده است و بنابراین در حال حاضر با قیمت کمتر از 3 یورو در دسترس است. این ژانر به طور سنتی اغلب در سوییچ نمایش داده نمی‌شود، و همین امر باعث شده است که جهنم سبز یک بازی واقعی برای طرفداران بقا باشد.

هایلایت سوییچ: بازی Survival Green Hell به فروش می رسد

در گالری عکس ما 7 بازی محبوب سوئیچ در آلمان را به شما نشان می دهیم:

در فروشگاه اینترنتی نینتندو می‌توانید در حال حاضر یک بازی بقای کرک را با قیمتی کاملاً پایین برای خود تضمین کنید. ماجراجویی جهان باز Green Hell اکنون 90 درصد کاهش یافته است و حتی راه خود را به نمودارهای سوئیچ می‌کشد.

سوئیچ نینتندو

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تریلر Green Hell Nintendo Switch

در جهنم سبز شما خود را در جنگل متراکم آمازون می یابید و باید برای بقای خود به هر وسیله ای بجنگید – برای این کار به یک پناهگاه و ابزار نیاز دارید، باید اسلحه ها را بداهه بسازید، زخم های خود را درمان کنید و به شکار بروید. با این حال انبوهی از خطرات در کمین جنگل های بارانی هستند، که می تواند اراده شما را برای زنده ماندن در هر لحظه آزمایش کند – از جمله حیوانات وحشی، بیماری های گرمسیری و اعصاب خرد شده شما.