آمازون اکنون ژنراتورهای برق را حتی ارزان تر می فروشد

اگر در حال حاضر به دنبال یک ژنراتور برقی هستید که با گاز کار کند زیرا از خاموشی می ترسید و می خواهید از خود در برابر چنین چیزی محافظت کنید، می توانید آن را در آمازون پیدا کنید. ژنراتورهای برق در حال حاضر در آنجا با قیمت کمی کمتر فروخته می شوند. به طور کلی، اما باید گفت که قیمت ها اخیراً بسیار ثابت و بالا مانده است، به طوری که به ندرت پیشنهادی وجود دارد. به ویژه ژنراتورهای برق اینورتر که برای کار با سخت افزارهای حساس مانند لپ تاپ ها نیز مناسب هستند، گران هستند.

مولد برق حداکثر خروجی 3300 وات دارد و بنابراین می تواند دستگاه های قدرتمند را بدون هیچ مشکلی کار کند. حتی یک حالت سازگار با محیط زیست برای شب نیز وجود دارد که قدرت را به 25 درصد محدود می کند و در نتیجه بی صدا است. سپس می‌تواند با یک بار پر کردن مخزن به مدت 8.3 ساعت کار کند. شما می توانید یک شب کامل را بدون نیاز به سوخت گیری پشت سر بگذارید. علاوه بر این، دستگاه جمع و جور است و به راحتی می توان آن را حمل کرد.

بیشتر برای محل ساخت و ساز و کمپینگ است مولد برق اینورتر maXpeedingrods 3500W مناسب برای 545.99 یورو (مشاهده در آمازون). این مولد برق نیز دوباره ارزان شده است. حتی قدرت بیشتری دارد، اما فقط دو سوکت دارد و حداکثر 7.5 ساعت با 25 درصد قدرت کار می کند. این باید برای مواقع اضطراری کافی باشد. این مدل کاملاً جمع و جور و کم صدا نیست، اما بسیار ارزان تر است.

مولد برق اینورتر maXpeedingrods بنزینی 3500 وات 4 زمانه با دو پریز 230 ولت کم صدا و سبک

مولد برق اینورتر maXpeedingrods بنزینی 3500 وات 4 زمانه با دو پریز 230 ولت کم صدا و سبک

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/01/2023 05:57

چه کسی باید یک ژنراتور برق بخرد؟

اما باید به دقت فکر کنید که آیا واقعاً به ژنراتور برق نیاز دارید یا خیر. احتمال خاموشی در آلمان بسیار کم است. اگر امکانات لازم را دارید و می خواهید از خود محافظت کنید، مطمئناً می توانید به آن دسترسی داشته باشید. یک ژنراتور خورشیدی یک جایگزین است. در ویدیوی بالا توضیح می دهیم که چه کاری می توانید با آن انجام دهید.



منبع

ژنراتورهای برق در حال حاضر تقاضای بالایی دارند و اغلب قیمت آنها کاهش نمی یابد، زیرا بسیاری از مردم می خواهند از خود در برابر قطع برق محافظت کنند. با این وجود، آمازون قیمت برخی از ژنراتورهای برق را کاهش داده است، به طوری که اگر به دنبال چنین دستگاهی هستید، می توانید صرفه جویی زیادی کنید.

ژنراتورهای برق در آمازون بسیار ارزان تر هستند

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/06/2023 06:34

در حال حاضر یکی در آمازون وجود دارد مولد برق اینورتر maXpeedingrods 3300W تنها با قیمت 718.99 یورو (مشاهده در آمازون). معمولاً برای این کار باید بیش از 900 یورو بپردازید. اکنون قیمت دوباره کاهش یافته است و نیازی به استفاده از کوپن نیست.

مولد برق اینورتر maXpeedingrods بنزینی 3300 وات 4 زمانه با سوکت USB و 230 ولت فوق العاده بی صدا و

مولد برق اینورتر maXpeedingrods بنزینی 3300 وات 4 زمانه با سوکت USB و 230 ولت فوق العاده بی صدا و