موتورولا رقابت گوشی‌های هوشمند را مسخره می‌کند – و به موفقیت می‌رسد

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

موتورولا به وضوح اوپو و نحوه انجام صحیح آن را نشان می دهد. تولیدکنندگان دیگر مانند ویوو یا سامسونگ فقط نمایشگرهای خارجی کوچکتر را نصب کرده اند. موتورولا در اینجا گام بزرگی در جهت درست برمی دارد و به رقبا اجازه می دهد تا با ویدیو آن را احساس کنند.

حداکثر در 1 ژوئن 2023، وقتی موتورولا از گوشی تاشو جدید خود رونمایی کرد، متوجه خواهیم شد که این گوشی واقعاً چه توانایی هایی دارد و چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرد. با گلکسی زد فلیپ 5، سامسونگ نیز در پاییز از صفحه نمایش خارجی با اندازه مشابه پیروی خواهد کرد.

سامسونگ با تلفن های تاشو توپ را به دست آورد و اکنون بسیاری از رقبای چینی گوشی های هوشمند بهتر عمل می کنند. اوپو با Find N2 Flip یک تلفن همراه تاشو معرفی کرده است که به صفحه نمایش خارجی بزرگتر از سامسونگ مجهز شده است. موتورولا با Razr 40 Ultra به وضوح بر آن غلبه خواهد کرد.

موتورولا واقعاً می خواهد بداند. این شرکت متعلق به لنوو اخیراً گوشی‌های هوشمند قدرتمند اندرویدی را روانه بازار کرده است و می‌خواهد با گوشی تاشو Razr 40 Ultra از رقبا پیشی بگیرد. یک ویدیوی تبلیغاتی فاش شده نشان می دهد که موتورولا چقدر به خود اعتماد کرده است. حتی مستقیماً در برابر رقبا مورد تمسخر قرار می گیرد.

موتورولا رقابت گوشی های هوشمند را آغاز می کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

برای مقایسه: موتورولا به این تلفن همراه اوپو طعنه می زند:

گوشی جدید موتورولا به زودی عرضه می شود

یک ویدیوی تبلیغاتی که اکنون به بیرون درز کرده است نشان می دهد که چگونه موتورولا به گوشی Oppo اشاره می کند. ابتدا صفحه نمایش به اندازه Oppo Find N2 Flip بزرگ است، اما سپس شکوه کامل خود را آشکار می کند:

موتورولا نه تنها می خواهد با Razr 40 Ultra با نمایشگر خارجی بزرگتر امتیاز کسب کند، بلکه سایر تجهیزات فنی را نیز بهبود بخشیده است. اینطوری کار می کند نمایشگر تاشو با 165 هرتز و باید محتوا را حتی روان تر نمایش دهد. یک باتری کمی بزرگتر 3800 میلی آمپر ساعتی نیز استفاده می شود که باید زمان کار طولانی تری را تضمین کند. طبق اطلاعات فاش شده، قیمت باید حدود 1169 یورو باشد. این بیشتر از سامسونگ با 1099 یورو است، اما با موتورولا شما 256 گیگابایت حافظه داخلی را مستقیماً دریافت خواهید کرد.