مرگ سوئیچ: چگونه از مشکل خطرناک باتری جلوگیری کنیم

بنابراین ذخیره سازی مناسب، همه چیز و همه چیز است گیم بوی هاچه کسانی قربانی نشت باتری شده اند؟ شما می خواهید نینتندو سوییچ خود را در شرایط خوبی نگه دارید و مطمئن شوید که باتری برای مدت طولانی کار می کند؟ سپس نگاهی به مقاله ما بیندازید، جایی که توضیح می دهیم چگونه می توانید نینتندو سوییچ خود را شارژ کنید.

اگر شما یک نینتندو سوییچ دارید، ممکن است فکر کنید شارژ کردن کنسول شما عادی ترین کار در جهان است. اما ظاهراً گیمرهای زیادی هستند که دوست دارند از باتری قطعات دستی خود غافل شوند. زیرا در یک توییت، پشتیبانی ژاپنی نینتندو به بازیکنان یادآوری می کند که باتری را شارژ کنند بیش از شش ماه نیست بدون خروج از منبع تغذیه

نینتندو زنگ خطر را به صدا در می آورد! اگر سوئیچ خود را برای ماه‌ها در اطراف خود رها کنید، در خطر مرگ کنسول هستید. اگر باتری به طور منظم با برق تغذیه نشود، ممکن است سوئیچ دیگر روشن نشود.

نینتندو سوییچ: باتری شما همیشه باید شارژ باشد

در غیر این صورت ممکن است باتری سوئیچ شما اتفاق بیفتد در نهایت روح را تسلیم می کند و قابل شارژ نیست یک سناریوی ترسناک البته این مورد هم برای سوییچ و هم برای سوئیچ لایت صدق می کند. به خصوص اگر زمانی کنسول خود را کنار بگذارید زیرا سوئیچ باید جای خود را به مدل های جدیدتر مانند سوئیچ OLED بدهد، ارزش آن را دارد. شارژ منظم فکر کردن

بنابراین فراموش نکنید که نینتندو سوییچ خود را به طور مرتب شارژ کنید، در غیر این صورت خطر مرگ آزاردهنده باتری وجود دارد. اکثر گیمرها احتمالاً همیشه کنسول خود را در محل اتصال نگه می دارند، اما برای بقیه: مرتباً شارژ کنید!



منبع

آیا می خواهید حداکثر مطلق را از سوییچ خود بدست آورید؟ سپس به این لوازم جانبی کنسول دستی نگاهی بیندازید: