Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
آیفون 16: کارشناسان درباره ناامید شدن دوربین هشدار می دهند - مجله تکنولوژی فودزیلا

آیفون 16: کارشناسان درباره ناامید شدن دوربین هشدار می دهند

طبق گفته کو، آیفون 15 پرو مکس حداکثر یک عدد خواهد داشت زوم اپتیکال 6 برابر فعال کردن رزولوشن همچنان باید 12 مگاپیکسل باشد و دیافراگم آن f/2.8 باشد. تثبیت شیفت سنسور نیز انتظار می رود.

همه چیز در مورد سری فعلی آیفون 14 در ویدیو:

بدون لنز پریسکوپ: سامسونگ از اپل پیشی گرفته است

سال هاست که شایعاتی مبنی بر اینکه اپل آیفون های خود را به لنز پریسکوپ مجهز می کند شنیده می شد. آیفون 15 آینده در نهایت باید با عملکرد زوم قوی کار کند – اما حداقل به گفته یک تحلیلگر مشهور اپل، اکثر مشتریان همچنان در لوله نگاه می کنند. این باید در مورد آیفون 16 نیز صدق کند.

سیب

آیفون: لنز پریسکوپ یک نقطه فروش منحصر به فرد گران قیمت است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در حالی که برخی از رقبای اندروید در حال حاضر از لنزهای پریسکوپ استفاده می کنند، وضعیت آیفون ها متفاوت است. این قرار است با خط تولید آیفون 15 تغییر کند، اما به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، نه آیفون 15 استاندارد و نه آیفون 15 پرو با چنین لنز عرضه نمی شوند. فقط گران ترین مدل، آیفون 15 پرو مکس، زوم اپتیکال بهتری را می توان انتظار داشت.

لنز پریسکوپ بر اساس منشوری است که نور را به چندین لنز داخلی در زاویه 90 درجه نسبت به سنسور دوربین منعکس می کند. این اجازه می دهد تا لنز بسیار طولانی تر باشد نسبت به یک لنز تله فوتو معمولی تنها زوم سه برابری در آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس امکان پذیر است.

اگر گزارش ها به حقیقت بپیوندد، باید بیش از همه باشد سامسونگ به عنوان قوی ترین رقیب از تصمیم اپل سود خواهد برد. گلکسی اس 22 اولترا پرچمدار سامسونگ در حال حاضر زوم اپتیکال 10 برابری ارائه می دهد، در حالی که اپل در این زمینه بسیار عقب مانده است.

حتی در آیفون 16 گفته می شود اپل تنها گران ترین مدل را به لنز پریسکوپ مجهز می کند. صرف نظر از اینکه به عنوان آیفون 16 پرو مکس یا آیفون 16 اولترا عرضه می شود، لنز ویژه باید آن را از سایر مدل های این محدوده متمایز کند (منبع: مینگ چی کو در توییتر).