راه اندازی از طریق iCloud به عنوان داده توصیه می شود بنابراین به طور منظم هماهنگ شده است. شما همچنین می توانید مسیر را از طریق iTunes طی کنید، اما اطلاعات تقویم تنها به محض اتصال آیفون به رایانه منتقل می شود.

تقویم های Outlook و iPhone با iTunes همگام می شوند

با عملکرد همگام سازی مخاطبین Outlook و اطلاعات تقویم خود با آیفون، شما همیشه داده های مهم خود را در دسترس دارید و دیگر هیچ قرار ملاقاتی را از دست نمی دهید. به این ترتیب می توان قرار ملاقات ها را به تقویم آیفون منتقل کرد. علاوه بر این، ورودی های تقویم در آیفون نیز بلافاصله به Outlook منتقل می شوند. همچنین مخاطبین را می توان از iPhone به Outlook منتقل کرد.

تقویم های Outlook و iPhone را بدون iTunes همگام کنید

پس از راه‌اندازی، تمام ورودی‌های جدید Outlook در تقویم آیفون وارد می‌شوند. این نیز برعکس عمل می کند. بنابراین اگر قراری را در آیفون ذخیره کنید، در Outlook نیز ظاهر می شود. اما برای انجام این کار، آیفون باید هر بار به کامپیوتر متصل شود.

متناوبا، داده ها را می توان از طریق iTunes همگام کرد:

  1. ابتدا iTunes را روی کامپیوتر خود نصب کنید.
  2. دستگاه iOS را متصل می کند توسط کابل با ماشین حساب
  3. آیفون شناسایی خواهد شد. آن را انتخاب کنید در iTunes
  4. منطقه را کنترل می کنداطلاعات” بر.
  5. در اینجا داده هایی را برای همگام سازی با Outlook انتخاب می کنید. مثلاً اینها عبارتند از مخاطبین از دفترچه آدرس و داده های تقویم.
  6. مطبوعات “همگام سازی کنید“.
  7. تسهیلات کامل خواهد شد.

گالری عکس را شروع کنید(15 تصویر)

اگر از Outlook استفاده می کنید، می توانید قرار ملاقات ها را با آیفون همگام کنید. بنابراین، حتی زمانی که در حال حرکت هستید، بدون نیاز به جستجوی طولانی در منوهای Outlook، همه داده های مهم را در دستگاه iOS در دسترس دارید.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

نسخه:12.12.6.1

11 نظر بحث برانگیز در مورد یوتیوبرهایی که جامعه را تقسیم می کنند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.