شیائومی ردمی نوت 11 با طرح 10 گیگابایتی فقط 12 یورو در ماه

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر این را فراموش کنید، قرارداد تا یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان ماهانه آن را لغو کرد.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • تعرفه: آبی Allnet XL
  • شبکه: o2
  • 10 گیگابایت حجم داده LTE (حداکثر 25 مگابایت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه

شیائومی ردمی نوت 11 با قرارداد: به همین دلیل معامله ارزشش را دارد

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
11.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
0 یورو
حمل دریایی
(یک بار)
4.99 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
293.75 یورو
ارزش دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
160.47 یورو
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
133.28 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 5.55 یورو
به پیشنهاد در Curved.de

که شیائومی ردمی نوت 11 با رم 128 و 4 گیگابایتی طبق مقایسه قیمت ایده آلو، در حال حاضر حدود 160 یورو (با احتساب حمل و نقل) قیمت دارد. اگر این مبلغ را از مجموع هزینه ها در حداقل مدت 24 کم کنید، 133.28 یورو برای تعرفه باقی می ماند. متناظر 5.55 یورو در ماه – قیمت بسیار پایین برای نرخ ثابت Allnet/SMS با حجم داده 10 گیگابایتی. برای مقایسه: بدون تلفن همراه، تعرفه 8.99 یورو در ماه هزینه دارد.

اگر می خواهید گوشی هوشمندی با قدرت بیشتر داشته باشید، این را به شما توصیه می کنیم Redmi 11 Pro 5G. این از Curved در یک بسته با تعرفه 15 گیگابایتی در دسترس است، اما برای 15.99 یورو در ماه (مشاهده پیشنهاد در Curved). همچنین یک پیشنهاد بسیار ارزان، زیرا مدل پرو دارای صفحه نمایش بهتر، پردازنده قدرتمندتر و دوربین با وضوح بالاتر و موارد دیگر است.

به پیشنهاد Redmi Note 11 Pro در Curved

در اینجا تمام شباهت ها و تفاوت های گوشی های هوشمند جدید شیائومی ردمی نوت 11 را بیابید.

سامسونگ باید لباس گرم بپوشد، زیرا وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند میان‌رده با ویژگی‌های برتر می‌شود، شیائومی اکنون جلوتر است. این نیز توسط معاملات برتر در Curved ثابت شده است، جایی که در حال حاضر می توانید آن را پیدا کنید Redmi Note 11 با تعرفه Blue Allnet XL برای پرداخت اضافی تنها 1 یورو و 11.99 یورو در ماه (پیشنهاد را در Curved ببینید). این تعرفه شامل نرخ ثابت Allnet و پیامک و همچنین 10 گیگابایت حجم داده LTE است – یک بسته همه جانبه بی دغدغه با قیمتی کاملا مقرون به صرفه.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع ویدئو: چگونه بفهمیم تعرفه ارزان است یا نه:

همچنین ارزان: Redmi Note 11 Pro 5G

آیا یک گوشی هوشمند جامد شامل تعرفه تلفن همراه جامع با قیمت مقرون به صرفه می خواهید؟ سپس نگاهی به Curved بیندازید. Redmi Note 11 با 10 گیگابایت LTE، Allnet و نرخ ثابت SMS با کمتر از 12 یورو در ماه وجود دارد. ما تمام هزینه ها را محاسبه کرده ایم و نشان داده ایم که چرا این پیشنهاد ارزشمند است.

نکته داخلی گوشی هوشمند با قیمت چکشی در Curved