تلفن های هوشمند پیکسل دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند:

آیا گوگل موفقیت گوشی های پیکسل را به خطر می اندازد؟

بنابراین می توانیم این را فرض کنیم بسته به نسخه، Pixel 7 و Pixel 7 Pro حدود 50 تا 100 یورو گران تر خواهند بود.. مهمترین دلیل این امر احتمالاً تورم و ضعیف بودن یورو است. در ایالات متحده آمریکا بعید است قیمت ها تغییر زیادی کند، مطمئناً فقط باید در اروپا بیشتر بپردازیم. در مورد مدل های جدید آیفون 14 اپل هم همینطور بود.

این روزها همه چیز گران شده است. این نه تنها در مورد هزینه زندگی، بلکه در مورد فناوری نیز صدق می کند. گوگل به زودی تلفن های همراه برتر جدید را با پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو معرفی خواهد کرد. قیمت های آن قبلا به بیرون درز کرده است. این مدل ها نیز باید کمی گران تر باشند.

گوگل

قیمت گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو لو رفت

گوشی های هوشمند پیکسل 6 بسیار موفق بودند زیرا نسبت قیمت به عملکرد نسبت به رقبا بسیار خوب بود. با قیمت های بالاتر، بهره می تواند به طور قابل توجهی کاهش یابد، به خصوص در شرایط فعلی که همه باید پس انداز کنند. به خصوص زمانی که گوشی های هوشمند این رقابت اکنون بسیار ارزان تر عرضه می شوند. بهترین مثال در این مورد گوشی های هوشمند گلکسی اس 22 سامسونگ است. بنابراین بستگی به این دارد که گوشی های جدید پیکسل 7 چه کاری انجام دهند. ما تمام جزئیات را در 6 اکتبر 2022 خواهیم دانست.