قیمت وحشتناک فقط موضوع زمان است

به عنوان مثال، قیمت در حمل و نقل عمومی در داخل و اطراف اشتوتگارت باید 4.9 درصد افزایش یافته است اراده. شرکت های حمل و نقل مسئول قبلاً تصمیم گرفته اند. در نورنبرگ آنها با افزایش تنها 3 درصدی برنامه ریزی می کنند. از سوی دیگر، Rhein-Main-Verkehrsverbund، قیمت های عادی را در طول مدت اعتبار بلیط 9 یورویی، 3.9 درصد افزایش داده است. این از سپتامبر اجرایی خواهد شد.

انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل آلمان (VDV) هفته‌ها انتظار افزایش قیمت‌ها را داشت – نه بلافاصله از اول سپتامبر، اما ارائه دهندگان حمل و نقل عمومی دیگر فضای زیادی برای تنفس ندارند. به گفته اشتوتگارت، شرکت‌های حمل‌ونقل «با توجه به افزایش قیمت‌های انرژی قبل از مشکلات مالی بزرگ خواهند بود».

چیزهای دیگری که باید در مورد بلیط 9 یورویی بدانید:

متأسفانه، ما در آن زمان به وضعیتی می رسیم که افرادی که قبلاً بار سنگینی دارند باید هزینه بیشتری برای سفر خود بپردازند. اینگو ورتمن رئیس VDV را اعلام کرد. در جاهای دیگر نیز احتمالاً قیمت ها افزایش خواهد یافت. به گزارش dpa، بسیاری از انجمن های حمل و نقل در ماه های سپتامبر و اکتبر جلساتی را برای برنامه ریزی چگونگی ادامه این کار برگزار می کنند. اولاف شولز، صدراعظم نیز اشاره کرده است که جانشینی به موقع دیگر غیرممکن است.



منبع وقتی بلیط 9 یورویی چند روز دیگر تمام شود، یک دوره به پایان می رسد. برای 9 یورو در سراسر آلمان در حمل و نقل محلی و منطقه ای با اتوبوس و قطار – که قبلا وجود نداشته است. احتمال اینکه بلیط ارزان با همان قیمت بازگشت را جشن بگیرد بسیار اندک است. بنابراین، هر کسی که از حمل و نقل عمومی استفاده می کند، باید همین الان این کار را انجام دهد با قیمت های جدید که به طور قابل توجهی بالاتر هستند سازگار شوند اراده.

این نه تنها به دلیل پایان بلیط 9 یورویی است، بلکه در بسیاری از جاها نیز بازگشتی به قیمت ها از اردیبهشت ماه وجود نخواهد داشت. به جای این چندین انجمن حمل و نقل در حال برنامه ریزی برای افزایش قیمت هستندهمانطور که یک نظرسنجی توسط DPA نشان داد (از طریق Tagesschau).

بلیط 9 یورویی به خوبی تاریخ است – حداقل در حال حاضر. از اول سپتامبر، سفر در حمل و نقل محلی و منطقه ای دوباره گران می شود. اما با بازگشت قیمت های قبلی باقی نمی ماند.

پس از یک بلیط 9 یورویی گران می شود: آنچه انجمن های حمل و نقل در حال برنامه ریزی هستند

دلیل همه جا یکسان است: قیمت گران انرژی، – چه برای برق یا سوخت – بر شرکت های حمل و نقل نیز تأثیر می گذارد. در اشتوتگارت، بر اساس اظهارات خود، آنها هنوز بسیار پایین تر از نرخ تورم 4.9 درصد هستند.

بلیت 9 یورویی: شولز در حال آماده سازی جانشینان است