فقط خودروهای الکترونیکی؟ رئیس جدید فولکس‌واگن استرومرن را ترمز می‌کند

زیرا رئیس تعیین شده فولکس واگن پتانسیل کاملاً متفاوتی را در به اصطلاح e-fuels نسبت به سلف خود می بیند. چند روز قبل از اینکه بلوم هدایت فولکس‌واگن را بر عهده بگیرد، در مصاحبه‌ای با Automobilwoche صحبت کرد برای سوخت های مصنوعی (از طریق Mirror). او استدلال می کند که اهداف اقلیمی توافق پاریس را نمی توان تنها با تحرک الکتریکی به دست آورد.

از طرف دیگر بلوم آنها را می بیند سوخت های مصنوعی به عنوان یک مکمل ارزشمند برای دهه‌های آینده موتورهای احتراقی در ناوگان خودرو وجود خواهند داشت که می‌توانند به شیوه‌ای سازگارتر با آب و هوا کار کنند.

با ساخته های دست بشر موتورهای احتراقی مانند بنزین و دیزل می توانند با سوخت الکترونیکی کار کنند، اما گازهای خروجی اگزوز مضر کمتری نسبت به زمانی که با سوخت های کلاسیک کار می کنند منتشر می کنند. مشکل: برخلاف خودروهای برقی باتری دار، هنوز گازهای خروجی از اگزوز وجود دارد، البته کمتر.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

تغییر زمان در فولکس واگن قریب الوقوع است. پس از حدود چهار سال در راس گروه، هربرت دیس در اول سپتامبر ترک می‌کند. جانشین او الیور بلوم است که از سال 2015 مدیرعامل پورشه بوده است. هر دو در مارک های مربوطه خود، Diess نیز در کل گروه، دارند توسعه ماشین الکتریکی با ترویج – و با این حال دیدگاه ها متفاوت است. تحت مدیریت بلوم، فولکس‌واگن می‌توانست نکات بسیار متفاوتی نسبت به قبل در مورد خودروهای الکتریکی ایجاد کند.

چند هفته و ماه های آینده باید نشان دهند که فولکس واگن چگونه به خودروهای الکتریکی ادامه می دهد، پس از اینکه بلوم صندلی اجرایی را به دست گرفت. با این حال، به سختی می توان انتظار چرخش واقعی در فولکس واگن را داشت. به هر حال، این گروه با خودروهای الکترونیکی خود به موفقیت های بزرگی دست یافته است. چه محدوده ID در VW، چه اشکودا Enyaq iV یا پورشه تایکان، همه آنها این را نشان می دهند. مشتریان و تولیدکنندگان بدون دلیل به خودروهای الکترونیکی اعتماد نمی کنند – بلوم به عنوان رئیس پورشه باید این را بداند.



منبع

حتی با سوخت الکترونیکی، یک خودروی الکتریکی انتخاب بهتری است:

به همین دلیل فولکس واگن همچنان به خودروهای الکتریکی تکیه خواهد کرد

منتقدان همچنین سوخت های الکترونیکی را متهم می کنند تولید به برق زیادی نیاز دارد، بنابراین آنها ناکارآمد هستند و تاکنون مقادیر لازم تولید نشده است. رئیس برکنار شده VW، Diess یکی از این منتقدان است و در زمان خود گروه را با BEVs هماهنگ کرده است.

در فولکس واگن، همه علائم به خودروهای الکترونیکی اشاره می کنند – در واقع. هربرت دیس یکی از نیروهای محرک این گروه و مردی است که همیشه خودروهای صرفاً الکتریکی را ترجیح می داد. جانشین او، رئیس پورشه، اولیور بلوم، نکته متفاوتی را به تصویر می کشد.

الیور بلوم، رئیس فولکس‌واگن: سوخت‌های الکترونیکی از جدول خارج نمی‌شوند