فیگور تسلا تبدیل به مایه خنده می شود

اما این برای رانندگان تسلا کافی نیست، دستیاران رانندگی احتمالاً در سال های آینده برای بسیاری از افراد سردرد ایجاد خواهند کرد. در حالی که ایلان ماسک اخیراً اعداد فعلی تسلا را اعلام کرده است، مدیر عامل شرکت به آن اشاره کرد صاحبان مدل های قدیمی جدیدترین سخت افزار را ندارند باید به بسته به اصطلاح کامل خودران (FSD) امیدوار بود. ماسک هنگام بازجویی اظهار داشت:

با آزمایشات خود، سازمان مصرف کننده ایالات متحده یک نمای کلی از آنچه برنامه های ارائه دهندگان مختلف می توانند انجام دهند ارائه می دهد. از سوی دیگر وجود دارد بدون ادعای کامل بودن مشابه تست خودرو ADAC، فقط خودروهایی که در طول دوره آزمایشی در دسترس CR هستند، آزمایش می شوند. علاوه بر این، تنها خودروهایی در نظر گرفته می‌شوند که در آن‌ها دستیارهای حفظ خطوط و فاصله می‌توانند به صورت موازی کار کنند.

“هزینه و دشواری ارتقاء از سخت افزار 3 به سخت افزار 4 قابل توجه هستند. بنابراین من فکر می کنم که می شود از نظر اقتصادی انجام این کار امکان پذیر نیست” (منبع: Insideevs). به گفته ماسک، سخت افزار 3 در حال حاضر ایمن تر از درایورهای انسانی است. علاوه بر دستیارهای ذکر شده در «خلبان خودکار»، این شامل چراغ راهنمایی خودکار و تشخیص علائم توقف نیز می شود – که با این حال، به درستی کار نمی کنند. این مزیت امنیتی فرضی سیستم را زیر سوال می برد.

سیستم های ایمنی تسلا منتقدان زیادی دارد:

ماسک به مشتریان اجازه می دهد تا بیدار شوند: هیچ ارتقای برای رانندگان تسلا در چشم نیست

زمان هایی که دستیاران رانندگی تسلا واضح است که این لحن به پایان رسیده است: سازنده خودروهای الکترونیکی از آن زمان از جایگاه دوم حرکت کرده است به مقام هفتم رسید. سازمان مصرف کننده Consumer Reports (CR) از ایالات متحده در مجموع 12 سیستم پیشرفته کمک راننده را بررسی کرد. از آخرین آزمایش در سال 2020، تسلا لغزش زیادی داشته است. به گفته CR، رتبه اول به سیستم “BlueCruise” فورد می رسد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

از نظر فنی، خودروهای الکتریکی تسلا اغلب به عنوان پیشرو در صنعت در نظر گرفته می شوند. با این حال، طبق یک مطالعه اخیر، پیشگام خودروهای الکترونیکی دیگر نمی‌تواند در خط مقدم بازی کند، به‌ویژه زمانی که صحبت از دستیاران راننده بسیار تحسین‌شده پیشین به میان می‌آید، و اکنون رقابت در حال فروکش کردن است. ایلان ماسک، رئیس تسلا، به رانندگان نیز یک قرص تلخ می دهد.

تسلا

تسلا حذف شد؟ دیگر برندهای خودروهای الکترونیکی دور می شوند

تسلا از زمان معرفی عملاً روی بهبود سیستم های خود کار نکرده است. اگرچه توابع جدید معرفی خواهند شد، اما آنهایی که قبلاً شناخته شده بودند دیگر تغییر قابل توجهی نخواهند داشت. پس از این همه زمان، خلبان خودکار هنوز اجازه فرمان مشترک را نمی دهد و هیچ نظارت واقعی بر راننده ندارد. جیک فیشر، مدیر تست خودرو CR (منبع: Consumer Reports) گفت: در حالی که سایر خودروسازان سیستم‌های کروز کنترل تطبیقی ​​و هشدار خروج از خط خود را تکامل داده‌اند، تسلا عقب افتاده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع