پیش خرید بلیط – کی و کجا؟

از خرید در بازارهای شخص ثالث مانند Viagogo یا Ticketbande خودداری کنید. بلیط‌ها معمولاً در آنجا با قیمت‌های بالاتر ارائه می‌شوند و همیشه گزارش‌هایی از مشتریانی وجود دارد که بلیت اشتباهی دریافت کرده‌اند یا صندلی‌هایی با دید ضعیف در آنجا دریافت کرده‌اند. گرانی بازار سیاه را نیز رونق می دهد که یکی از دلایل گران شدن بلیط ها است. قیمت کنسرت های بیانسه 2023 در آلمان هنوز مشخص نیست.

بلیط های بیانسه در Ticketmaster
بلیط بیانسه در Eventim
این هنرمند آخرین بار در سال 2018 در آلمان دیده شد. به زودی 3 فرصت جدید برای دیدن زنده بیانسه به عنوان بخشی از تور “رنسانس” وجود خواهد داشت. پیش فروش رسمی بلیت در تاریخ آغاز می شود جمعه 10 فوریه ساعت 10 صبح در Ticketmaster و Eventim.

بلیط های بیانسه در Ticketmaster
بلیط بیانسه در Eventim

تور بیانسه 2023: بلیط و تاریخ در آلمان

بیانسه در تابستان امسال یک تور اروپایی گسترده را آغاز می کند. شات شروع در 10 می 2023 در استکهلم است. در 15 ژوئن، اولین قرار ملاقات در آلمان از طریق ایستگاه هایی در کاردیف، پاریس، لندن، آمستردام، ورشو و سایر شهرهای اروپایی انجام می شود. اجرا در برلین و قرارهایی در اتریش و سوئیس در برنامه تور نیست.

رنسانس

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 02/02/2023 09:13

بیانسه در سال 2023 به آلمان می آید: فروش بلیط هفته آینده آغاز خواهد شد

“ملکه بی” به آلمان برمی گردد و شما می توانید آنجا باشید. بیانسه 3 کنسرت در آلمان را اعلام کرد. پیش فروش بلیط این تور به زودی آغاز خواهد شد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بیانسه پس از چهار سال وقفه آخرین بار در 21 ژانویه در دبی برای افتتاحیه هتل اجرا کرد. آهنگ‌های آلبوم فعلی در آنجا فهرست نشده بود. این باید در کنسرت های تابستان متفاوت باشد. از جمعه، 10 فوریه، می‌توانید بلیط‌های خود را از پلتفرم‌های فروش عمده Ticketmaster و Eventim تامین کنید.

این تاریخ ها برای کنسرت های بیانسه در آلمان در سال 2023 است:

  • پنجشنبه، 15 ژوئن 2023، کلن، RheinEnergieStadion
  • چهارشنبه، 21 ژوئن 2023، هامبورگ، Volksparkstadion
  • شنبه، 24 ژوئن 2023، فرانکفورت، دویچه بانک پارک
رنسانس

در این کنسرت ها با PayPal Prio، Magenta Prio یا سایر ارائه دهندگان پیش فروش وجود ندارد. توصیه می کنیم از قبل یک حساب کاربری ایجاد کنید و صفحه بلیط مورد نظر خود را به موقع صبح جمعه بررسی کنید، زیرا تعداد بازدیدکنندگان زیادی وجود خواهد داشت. همچنین باید صبر و حوصله زیادی با خود به همراه داشته باشید، زیرا صف های مجازی قابل انتظار است.

این تور همان عنوان آخرین آلبوم استودیویی بیانسه به نام رنسانس را دارد که شامل آهنگ‌های Break My Soul و Cuff It می‌شود. این رکورد نامزد دریافت جایزه گرمی برای آلبوم سال و بهترین آلبوم رقص/الکترونیک شده است. جوایز روز دوشنبه 6 فوریه اهدا خواهد شد.

موارد برجسته زنده بیشتر 2023: