فوم هوشمند برای خنک کردن شما طراحی شده است

از آنجایی که در مادرید، به عنوان یک منطقه به طور قابل توجهی گرمتر، سیستم های تهویه مطبوع بیشتری نیز وجود دارد، استفاده از فوم در واقع می تواند یک گزینه در آنجا باشد. علاوه بر این، این به تعادل اکولوژیکی کمک می کند.

ما یک نیروگاه بالکن را آزمایش کردیم. ویدیوی ما را تماشا کنید تا متوجه شوید که آیا خرید ارزش آن را دارد یا خیر:

هنوز مشخص نیست که آیا و چه زمانی از مموری فوم استفاده می شود. حتی اگر شبیه سازی موفقیت آمیز بود، فوم در او طول عمر هنوز برای اثبات

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در اینجا می توانید مقالات بیشتری در مورد پایداری پیدا کنید:

یک پروژه جدید Fraunhofer نشان می دهد که یک ماده هوشمند می تواند دمای دلپذیر را در روزهای گرم تابستان در آینده تضمین کند. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه برق یک دستگاه تهویه مطبوع می شود، بلکه برای محیط زیست نیز مفید خواهد بود.

صرفه جویی در مصرف برق: فوم هوشمند به جای تهویه مطبوع

اما چنین راه حلی برای آلمان نیز منطقی خواهد بود، به خصوص در ماه های تابستان که از قبل گرم است و گرمتر می شود و می تواند برای مثال استفاده از فن ها را غیر ضروری کند. اینها همیشه مقدار زیادی برق مصرف نمی کنند، اما مصرف می کنند هر گونه صرفه جویی در انرژی شمارش می کند. اگرچه (باز) ساخت دیوارهای خارجی با SMP ردپای اکولوژیکی خاص به گفته فراونهوفر، استفاده از آن به وضوح این نکته را ناچیز می کند.

موسسه Fraunhofer اخیرا مقاله ای در مورد شبیه سازی با فوم هوشمند منتشر کرده است (“اسبا خوشحالی ماموری پOlymer Foam” – کوتاه: SMP). این که در دیوارهای بیرونی خانه ها ادغام شده است، بسته به دمای داخل و خارج باید منقبض یا منبسط شود (منبع: MDPI). به طور خاص: اگر دمای داخل بیش از 20 درجه سانتیگراد و دمای بیرون زیر 20 درجه باشد، مموری فوم کانال های تهویه را باز می کندکه اجازه می دهد هوای خنک تری از بیرون وارد شود تا دمای داخل خنک شود. در صورت موفقیت آمیز بودن، SMP دوباره گسترش می یابد تا تهویه متوقف شود.

تصویر یک ساختمان را در تابستان و زمستان نشان می دهد.  سمت راست نحوه عملکرد مموری فوم در دماهای مختلف را نشان می دهد.
شکل نحوه عملکرد فوم تطبیقی ​​را نشان می دهد: بسته به دمای داخل و خارج، شکل مواد به منظور تهویه بهینه ساختمان تغییر می کند. (منبع تصویر: MDPI)

افزایش قیمت برق و گاز در حال حاضر موضوعی مرتبط است که برای بسیاری باعث درد معده می شود. چون گرمایش گران شده است. اما در حالی که بسیاری از دمای سرد می ترسند، دمای گرم کانون توجه موسسه Fraunhofer است. نه بی دلیل: ما بیشتر و بیشتر تجربه می کنیم همچنین در خشکسالی های آلمان، باید به مصرف آب توجه کرد. سیستم های تهویه مطبوع برای خنک نگه داشتن چهار دیواری شما به طور دلپذیر تاثیر زیادی بر CO دارند2– انتشارات مصرف برق جهانی سیستم های تهویه مطبوع حدود 10 درصد است در آلمان تا 6 میلیون تن CO2 از طریق تهویه مطبوع منتشر شود (منبع: Deutschlandfunk Nova). اکنون یک ماده قابل برنامه ریزی، یعنی پلاستیک با ساختاری که به صورت کنترل شده قابل تغییر است، قرار است سرمایش لازم را در صنعت ساختمان فراهم کند.

شبیه سازی برای 3 مکان ایجاد شده است: برای Holzkirchen در باواریا (متوسط ​​دمای 6.6 درجه سانتیگراد)، فرایبورگ ایم بریسگائو (میانگین دمای 10.4 درجه سانتیگراد) و مادرید (متوسط ​​دمای 14.3 درجه سانتیگراد). این آزمایش نشان داد که به خصوص در مناطق گرمتر (مانند مادرید)، استفاده از مموری فوم مصرف برق در یک آپارتمان را حدود 662 کیلووات ساعت کاهش می دهد. با آن آنها خواهند شد هزینه برق به طور متوسط ​​29 درصد کاهش یافته است اراده. مقادیر برای Holzkirchen 151 کیلووات ساعت (کاهش هزینه برق 45 درصد) و برای فرایبورگ 325 کیلووات ساعت (حدود 40 درصد هزینه کمتر) بود.

فوم هوشمند: راه حل سازگار با آب و هوا؟

GIGA توصیه می کند

مقاله پایداری در GIGA