در بایرن، آینده خودروهای الکترونیکی امروز وجود دارد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

فورد خودروهای الکترونیکی دارد که توسط روبات ها شارژ می شوند

از اواسط سال 2025، رانندگان خودروهای الکترونیکی اکنون باید بتوانند خودروی الکترونیکی خود را به طور کامل به صورت بی سیم در یک بخش آزمایشی یک کیلومتری بزرگراه در شمال بایرن – بدون نیاز به توقف، شارژ کنند. کرسی اتوماسیون کارخانه و سیستم‌های تولید (FAPS) به ریاست پروفسور یورگ فرانکه در FAU در حال برنامه‌ریزی پروژه E|MPOWER با همکاری شرکای خود VIA IMC، Autobahn GmbH، Electreon، Risomat و دانشگاه فنی نورنبرگ است تا این فناوری را آماده کند. تولید سریال

اصل القای الکترومغناطیسی بسیار جدید نیست. قبلاً در سال 1831 گذاشته شده است مایکل فارادی با کشف پایه های اختراعات متعدد، نیکولا تسلا نیز به شدت به این موضوع پرداخت. در زندگی روزمره، ما با شارژ القایی دستگاه های الکترونیکی، به عنوان مثال، به صورت نقاط Qi برای تلفن های هوشمند یا در ضربان سازها مواجه می شویم.

این پروژه نه تنها قصد دارد استانداردهای فناوری، بلکه برای آنها تولید کلاف و ساخت پیست بنیانگذاری. این پروژه توسط وزارت امور اقتصادی و حفاظت از آب و هوای فدرال آلمان تأمین می شود و از پشتیبانی اداری مرکز هوافضای آلمان (DLR) برخوردار است (منبع: ecomento.de).

القای الکترومغناطیسی – از فارادی تا تسلا

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

از اوایل دهه 2000، محققان روی پیاده‌سازی خودروهای الکتریکی نیز کار کرده‌اند. تا اینجا به طور نسبی وجود دارد چند مدل خودروکه از این ویژگی پشتیبانی می کنند. بی ام و i3 و تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی جزو اولین ها بودند (اطلاعات بیشتر در مورد فناوری). شارژ القایی هنوز خود را تثبیت نکرده است. با این حال، اگر پروژه E|MPOWER با موفقیت کامل شود، این می تواند تغییر کند قابلیت و کاربردی بودن می تواند نشان دهد.

چگونه کار می کند:

شارژ القایی با گوشی های هوشمند از اواسط دهه 2010 امکان پذیر شده است. چند سالی است که هدف تولیدکنندگان و محققان استفاده از این فناوری در خودروهای الکترونیکی در سراسر جهان بوده است. پروژه ای در دانشگاه فریدریش الکساندر ارلانگن-نورنبرگ (FAU) اکنون در حال برنامه ریزی اولین مسیر آزمایشی برای شارژ القایی در شمال بایرن برای سال 2025 است. بودجه این پروژه تقریباً 8 میلیون یورو است.

تحرک

یک کیلومتری نقطه چی برای خودروهای الکتریکی

با ایجاد میدان الکترومغناطیسی کویل های برق دار در سطح جاده خودروهای الکترونیکی با انرژی تامین می شوند. این کار با کمک یک سیم پیچ یکپارچه در خودرو کار می کند. به همین دلیل، میدان الکترومغناطیسی ولتاژی تولید می کند که به باتری تغذیه می شود. در آزمایش های مشابه، تقریبا 70 کیلووات برق به خودروهای برقی منتقل شد. برای مقایسه: یک جعبه دیواری معمولی با 11 کیلووات شارژ می شود.