طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

در واقع، این کاربران حسابهایی در صرافیهای خارجی باز کرده بودند که پس از احراز هویت و مشخص شدن ملیت آنها و ایرانی بودنشان، حسابها توسط صرافی بلوکه شده است. به عنوان مثال صرافی ارز دیجیتال «کراکن» (Kraken)، شیوههای امنیتی متفاوتی برای حسابها طراحی کرده که افراد با رعایت آنها، میتوانند تا حدودی از بابت امنیت داراییهای خود مطمئن شوند. طراحی داخلی صرافی باید به گونه ای باشد که مهمترین بخش صرافی که همان باجه پذیرش و فروش می باشد، در عین حال که به راحتی در دسترس است، باید در زمان های شلوغی نیز تا حدی از خود انعطاف پذیری نشان دهد و بتواند جمعیت را در خود جای دهد، پس نباید برای این بخش یک طراحی شلوغ در نظر گرفته شود. و در هرکدام از این کشورها امکان عقد قرارداد رسمی و ارائه خدمات داریم . کسبوکاری که در این مقاله سوژه بحث ما است، صرافی و ارز دیجیتال است. پیشنهاد میشود طراحی سایت خود را به شرکتهایی بسپارید که سابقه طراحی سایت های صرافیهای متمرکز و غیرمتمرکز را داشتهاند و با مفاهیم جدید مالی در این حوزه و به ویژه ارز دیجیتال به خوبی آشنایی دارند. طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال به چه افرادی توصیه می شود؟

همه ما به این موضوع باور داریم که دنیای اینترنت و فضای مجازی امروزه حرف اول رو در کسب و کار میزنن و روز به روز بازار های اینترنتی رونق میگیرن و پیشرفت میکنن و چون مزایای زیادی هم داره در تمام زمینه ها استقبال خوبی ازش میشه و یکی از مشاغلی که حوزه فعالیتها و خدماتش وسیع هست و پر رفت و آمده صرافی ها هستن بنابراین صرافی ها می تونن با طراحی سایت صرافی مزایایی چون ارائه خدمات سریع تر و بهتر، درج اخبار روز، اطلاع رسانی از قیمت روز ارز و سکه، فروش اینترنتی سکه و طلا، و .. رو برای کاربران فراهم کنن که امکان دسترسی آسان تر رو برای آنها فراهم میکن و منافع بیشماری هم برای صاحب کار و هم برای مشتریان به همراه داره .

و از آنجایی که تعداد افراد که به سایت صرافی مراجعه میکنن زیاد هست و همینطور تعداد سایت ها هم در این زمینه زیاد هست بنابراین اگر به همراه طراحی سایت صرافی، رتبه بالا تری در سئو سایت داشته باشین قطعا مشتریان بسیاری را جذب می کنین و در میان رقیبانتون موفقیت بیشتری دارین. همانطور که می دانید خرید و فروش ارز باید به صورت حضوری انجام شود اما برخی از سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که قیمت روزانه را همراه با خرید و فروش این ارزها برای شما فراهم می سازند. سایت نوبیتکس در سال 96 با هدف ایجاد یک بستر امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال پا به این عرصه گذاشت.ویژگی های اصلی سایت نوبیتکس را می توان در رابط کاربری آسان،امنیت بالا،دریافت کارمزد کم و همچنین پشتیبانی بسیار خوب این مجموعه دانست.مجموعه طراحی وب بنا به درخواست مشتری طراحی سایت مشابه نوبیتکس با تمام قابلیت ها مشابه انجام می دهد. یکی دیگر از نمونه کار های طراحی سایت صرافی ارز های دیجیتال توسط شرکت سورگ، وب سایت صرافی چنجلی میباشد که خدمات ارز هایی مانند: پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی، پرمیوم ووچرز(پی اس ووچرز)، بیت کوین، اتریوم، ریپل، تتر، دوجکوین، لایت کوین، مونرو، ترون و کاردانو را ارائه میدهد.

در امنیت سرور مواردی مانند تهیه سرور معتبر و کانفیگ صحیح،استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل،رمز عبور قوی،فعال کردن سرویس های امنیتی و چند مرحله ای و بروز رسانی های مداوم اهمیت فروانی دارد.اما در بحث امنیت شخصی استفاده از رایانهای مجزا برای مدیریت وبسایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال و همچنین کیف پولهای رمز ارز می تواند از مشکلات زیادی جلوگیری کند. با توجه به اخبار و حواشی زیاد در حوزه رمز ارز های دیجیتال وجود وبلاگ و خبرنامه جز موارد ضروری سایت می باشد.برای راه اندازی سیستم وبلاگ تیم برنامه نویسی طراحی وب قالب اورجینال وردپرسی جنه را برای مشتریان نصب و کانفیگ مینماید.لازم به ذکر است که وردپرس یکی از قدرت مندترین سیستم های وبلاگی جهان است. پس از طراحی وب سایت صرافی شما باید چکار کنید ؟ تیم متخصص فرانتاند و بکاند منتوروید مطابق با دانش روز برنامهنویسی و استانداردهای UX/UI کدنویسی سایت را آغاز مینمایند.و برپایه بهترین فریمورک های روز دنیا فعالیت را انجام میدهیم. پس حتما شما صرافان عزیز در هنگام انتخاب مجری پروژه تان به این امر توجه لازم را داشته باشید تا در نهایت بهترین و شیک ترین دکوراسیون داخلی صرافی رابرایتان ایجاد نمایند. در دکوراسیون داخلی یک فضا تعامل بین زیبایی و کارآمدی فضا بسیار مهم است.

خیلی از افراد به دنبال طراحی سایت صرافی مشابه صرافی بایننس و طراحی سایت مشابه نوبیتکس هستند.ساختار طراحی سایت بازار معاملاتی بایننس به این صورت است که ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده به صورت مستقیم و بدون واسطه در بستر p2p انجام می شود.در بایننس درخواست های خرید و فروش به صورت اتوماتیک ثبت می شود و کارمزد های این معملات،درآمد این صرافی محسوب می شود. یکی دیگر از خدمات مرکز طراحی سایت شیراز(ساین) تهیه فیلم آموزش سئو به زبان فارسی است . وب سایت که در نتیجه های اول گوگل باشد شانس بسیار بالایی برای دیده شدن دارد .

چندین سال است که ارزهای دیجیتال در معاملات مورد استفاده قرار میگیرد و شرکت ها و اشخاص زیادی در آنها سرمایه گذاری کرده اند ، خرید و فروش ارزهای دیجیتال ( کریپتو کارنسی ) در صرافی های رمز ارز صورت می گیرد که خود انواع مختلفی دارد . طراحی و اسکریپت صرافی p2p نیازمند به دانش برنامه نویسی است.همچنین با توجه به تغییرات زیاد در این عرصه باید از بروز ترین نسخه ها و آپدیت های جدید در طراحی پلتفرم این صرافی استفاده شود.بهترین راه برای ساخت و پیاده سازی صرافی اعتماد به یک شرکت موفق در این زمینه با نمونه کارهای موفق است.موجموعه طراحی وب با داشتن کادری مجرب و با دانش همچنین با بیش از 30 نمومه کار موفق در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و پیاده سازی صرافی p2p است. حالا شما میتوانید لوگوی این شغل را به نحوی واضح، معنیدار و مرتبط با تاریخش طراحی کنید. این تابلو باید دید خوبی داشته باشد و نور پردازی مناسبی داشته باشد تا ارباب رجوع بتوانند براحتی اطلاعات آن را بخوانند. به طور کلی تولید محتوا و سئو باعث می شود تا سایت رتبه بهتری پیدا کند و این امر باعث افزایش بازدید و فروش در سایت ها می شود.اما نکته ای که باید بدانید این است که قبل سئو موضوع تکنیکال و بهینه سازی کد های سایت است که به درستی انجام شده باشد تا سایت جایگاه خوبی در گوگل داشته باشد.بهینه سازی کد ها همچنین باعث افزایش سرعت لود سایت می شود که این موضوع برای کاربران هم اهمیت زیادی دارد.

در این بخش ما قیمت دقیق وب سایت شما را خواهیم گفت و حتی کارشناسان شرکت اطلس وب با شما تماس حاصل نموده و مشاوره های لازم را در این زمینه خدمت شما عرض خواهند نمود. کارشناسان باک چین ما از جدیدترین تکنیکها برای ایجاد یک پلتفرم مبادلات رمزنگاری استفاده میکنند که انعطافپذیر، شفاف، امن، دقیق، مقیاسپذیر بوده و انتظارات مشتری را برآورده میکند. شرکت ساتراپ یک شرکت توسعه نرمافزار تبادل ارز دیجیتال با ارائه و استقرار مؤثر پلتفرم یا نرمافزار صرافی ارزهای دیجیتال در کشور است. شرکت فناوری های هوشمند ساتراپ با تکیه بر توان برنامه نویسی خود و با استفاده از بروزترین متدهای برنامه نویسی ، سایت صرافی را در دو قالب همتا به همتا و تبادل سریع ارائه میدهد . تیم ما متشکل از توسعه دهندگان بلاک چین ماهر و توسعه دهندگان فول استک بوده که بهترین روش و جدیدترین فناوری را برای ارائه محصول مبادله ارز دیجیتال ارائه دهند. آیا به دنبال یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال هستید؟ بهعنوان یکی از برجستهترین شرکتهای توسعه پلتفرم مبادلات رمزنگاری در ایران، مطمئن باشید که بهترین خدمات را در بازار ارائه میکنیم و به شما کمک میکنیم تا پلتفرم مبادلهای را که مدنظر دارید ایجاد کنید.

ترکیب رنگی مناسب در طراحی صرافی و ایجاد هارمونی بین مبلمان ها و دیوارهای صرافی یکی از اصول اولیه ی دکوراسیون داخلی است. یکی از اصلی تربن دغدغه های مدیران صرافی امنیت صرافی ارز دیجیتال سایت است.همانطور که در قسمت زبان برنامه نویسی سایت اشاره کردیم امنیت سایت یکی از موضاعات بسیار مهمی است که باید شرکت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به آن دقت داشته باشند.اولین موضوع مهم در بحث امنیت سایت صرافی ذخیره امن مدارک کاربران است که باید به صورت رمزنگاری شده در سایت ذخیره شود.امنیت سایت های صرافی را می توان به دو قسمت امنیت سرور و امنیت شخصی تقسیم کرد.

از آن جایی که مقدار این هزینه برای افراد اهمیت دارد، بهتر است یک صفحه جداگانه برای نحوه محاسبه طراحی داخلی صرافی مدرن کارمزد طراحی کنید. سبک کلاسیک: به استفاده از متریال چوب با رنگ های مختلف و البته تیره، متریال های گران قیمت و طراحی های لوکس و پیچیده در این سبک تأکید شده است. بینش اصلی توسعه دهندگان در طراحی Clipper این است که، به طور غیرمستقیم، سطوح بالاتر نقدینگی در نهایت می تواند به معامله گران خرده فروش آسیب برساند. صرافی طراحی شده قابلیت ایجاد جفت ارزهای رمز ارز / پول رایج ( مثلا ریال ) را دارا می باشد و با سرعت بالا معاملات کاربران را در تالارهای معاملاتی به یکدیگر متصل خواهد نمود . در صرافی طراحی شده شرکت ساتراپ بنا به درخواست کاربر می توان جفت ارزهای متنوعی را ایجاد و اضافه نمود ، در این حالت با اتصال صرافی به بلاک چین کیف پول مادر ایجاد شده و تمام کاربران بر اساس کیف پول مادر ، کیف پولهای اختصاصی خود را ایجاد می کنند .

او به پلتفرم خود یعنی بای بیت اشاره کرده که مبالغ قابل توجهی را صرف توسعه و بهبود راه حل و پروتکلهای امنیتیاش کرده است. برای مبالغ بیشتر، شما باید با ارائه اطلاعات بیشتر سطح کاربری خود را ارتقا دهید. یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت صرافی شلوغ بودن سایت صرافی در هنگام بازدید کاربران است.طبیعی است که بعد از تحویل سایت به مدیر درخواست خرید و فروش از طرف کاربری ثبت نشده است و اصطلاحا بازار خالی است.قطعا خالی بودن بازار برای کاربر خوشایند نیست و شاید این موضوع باعث خارج شدن افراد از سایت شود. خرید و فروش ارز در چنجلی بصورت اتوماتیک و آنی میباشد و با کمترین زمان ممکن کاربر میتواند ثبت نام و احراز هویت انجام دهد و بخش عمده ای از احراز هویت از طریق api و بصورت اتوماتیک انجام میشود. در صرافی های غیر متمرکز با کمک بلاک چین ، قراردادهای هوشمند و سایر پروتکل های غیر متمرکز ، دارایی کاربران از مستقیما از طریق کیف پول های آنها معامله خواهد شد . بدین منظور، جهت متناسب کردن فضا و اجتناب از کم کردن عرض آن، طراح از ارتفاع غیر مفید زیر سقف کاذب بهره برد.

طراحی سایت صرافی مزایای زیادی داره یکی ازین موارد اینه که مبادلات و خرید و فروش به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های درون سایت انجام میشه که به این صورت دیگه نیاز به حمل پول و طی مسافت تا صرافی و اتلاف وقت نیست و به راحتی در هر زمان و مکانی میتونین تبدیل ارز انجام بدین و در طراحی سایت شما اطلاعات مناسب از آخرین نرخ ارز، سکه و طلا قرار میدین که باعث جذب افراد میشه که به سایت مراجعه میکنن و مطالعه میکنن و اطلاعات کسب میکنن و این موضوع در سرتاسر کشور قابل انجام هست یعنی شما از سایر استان های کشور هم مشتری خواهید داشت که باعث افزایش درآمد براتون هست.

بنابراین دیزاین و طراحی دکوراسیون داخلی آن ها باید به گونه ای باشد که تمامی این سلایق را در بر بگیرد. در دکوراسیون داخلی صرافی علاوه بر زیبایی،به امنیت آن نیز باید توجه کرد. طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال و طراحی اپلیکیشن کیف پول با توجه به رونق بازار های ارز دیجیتال مورد توجه بسیاری از کاربران و شرکت های فعال در زمینه صرافی قرار گرفته است.شرکت های مختلف برای توسعه کسب و کار صرافی خود در کنار سایت اقدام طراحی و ساخت اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال میکنند. زبان برنامه نویسی یکی از اصلی ترین قسمت های طراحی سایت ارز دیجیتال یا طراحی هر سایت دیگری است.زیرا خیلی از مسائل مهم سایت مانند امنیت ارتباط مستقیم با زیان برنامه نویسی سایت دارد.برنامه نویسی صرافی ارز دیجیتال معمولا با فریمورک قدرتمند لاراول انجام می شود.اما خیلی از کاربران به دنبال طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ارزان با وردپرس هستند.اما باید بدانید که طراحی سایت ارز دیجیتال با وردپرس با توجه به محدودیت های این زبان برنامه نویسی مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد. در حالت اول کاربر با صرافی به صورت مستقیم معامله میکند؛ یعنی ارزهای موردنظر خود را از صرافی خریداری کرده و یا به آن میفروشد.