برای خودروهای برقی بیشتر: کهنه سرباز محبوب اوپل پالپ شده است

دلایل خوبی برای یک خودروی الکتریکی وجود دارد، اما برخی از آنها مخالف هستند:

جانشین Insignia: شماره 1 جدید اوپل چه کسی خواهد بود؟

دلایل مختلفی برای پایان رادیکال Insignia وجود دارد: سدان دیگر مانند چند سال پیش موفق نیست. با تغییر برنامه ریزی شده برای ارائه تنها خودروهای الکتریکی در اروپا از سال 2028، خط برای Insignia در چشم بود: اینسیگنیا به عنوان آخرین مدل از اوپل، هنوز بر روی پلتفرم شرکت مادر سابق GM است. با این حال، این را نمی توان به سادگی به یک درایو الکتریکی تبدیل کرد.

در کارخانه روسلهایم، علیرغم پایان یافتن Insignia، کار باید مانند گذشته ادامه یابد. با مدل‌های Astra، Astra Sports Tourer و DS4 که از برند خواهر گروه Stellantis ساخته شده‌اند، می‌توان از این کارخانه به طور کامل استفاده کرد. را تا بتوانیم مقادیر بیشتری از مدل هایی را که تقاضای بالایی دارند در آنجا بسازیم، همچنین ممکن است در پایان سریع اینسیگنیا نقش داشته باشد.

اتفاقی در اوپل در حال رخ دادن است: روسلشایمرها اولین هستند پرچمدار Insignia از نمونه کار خود قبل از پایان سال. تولید در کارخانه اصلی به طور کامل متوقف شده است. Business Insider اولین بار این را از حلقه های تامین کنندگان خودرو یاد گرفت. اوپل همچنین رسماً برنامه های خود را برای کنار گذاشتن مدل موفق قبلی تایید کرد.

برای بسیاری از سازندگان، بخش سدان در حال حاضر در اولویت نیست. Zeitgeist می خواهد با خودروهای شاسی بلند رانندگی کند. با وجود آن احتمالاً جانشینی برای اینسیگنیا در اوپل وجود خواهد داشت. Business Insider همچنین از تامین کنندگان دریافته است که می توان انتظار داشت یک سدان برقی از سال 2024 یا 2025 در اوایل سال 2025 تولید شود. به طور رسمی، اوپل هنوز در سطح پایینی قرار دارد. (منبع: Business Insider)

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

تولیدکنندگان اروپایی به طور فزاینده ای به خودروهای الکترونیکی متکی هستند. این در مورد اوپل نیز صدق می کند. پرچمدار سابق اکنون باید برای تیم روسلشیم جا باز کند. اینسیگنیا حساب می شود.

اوپل نشان Insignia را نشان می دهد: عرضه پرچمدار قطعی است

با این حال، این سیگنال اشتباهی از اوپل خواهد بود: یک سیگنال جدید پرچمدار امروز و آینده باید کاملاً الکتریکی باشد. دیدن اینکه چگونه سفر الکتریکی اوپل ادامه می یابد، هیجان انگیز خواهد بود.



منبع

را بنابراین جایگاه پرچمدار اوپل به زودی خالی خواهد بود. اگر مدل دیگری برای تبدیل شدن به اسب کار جدید ساخته شود – یا اگر یکی به یک مدل تبدیل شود – این می تواند به معنای تغییر جهت کم عمق توسط سازنده باشد. از سوی دیگر، یک جانشین پرچمدار در سبک Insignia، باید بیش از آنچه تاکنون دیده شده است، انجام دهد. Business Insider انتظار دارد جانشینی برقی داشته باشد – صنعت برای یک راه حل ترکیبی صحبت می کند.