شیائومی 13 پرو به اندازه وعده داده شده قدرتمند نیست

بنابراین شیائومی عمر باتری بالاترین گوشی هوشمند فعلی خود، شیائومی 13 پرو را دارد نسبت به پیشینیان خود به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. این در درجه اول به لطف Snapdragon 8 Gen 2 جدید است که بسیار کارآمدتر کار می کند. اما آیفون 14 پرو مکس نمی تواند شیائومی را شکست دهد. اپل با پردازنده خاص خود و نرم افزاری که کاملاً برای آن طراحی شده است، در یک لیگ خاص است.

Google Pixel 7 Pro (تست) ابتدا در تست باتری تسلیم شد. بعد از کمتر از 9 ساعت تمام شد. Xiaomi 12S Ultra و OnePlus 10 Pro مدت کوتاهی بعد عرضه خواهند شد. پس از گذشت حدود 9.5 ساعت، باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا (تست) نیز خالی است. بعد از کمی کمتر از Xiaomi 13 Pro 10.5 ساعت کار می کند. آیفون 14 پرو مکس با باتری کوچکتر با استفاده مشابه بیشترین دوام را دارد. فقط بعد از حدود 11.5 ساعت تمام می شود.

Xiaomi 13 Pro عمر باتری بسیار خوبی را ارائه می دهد

شیائومی اخیراً دو گوشی هوشمند رده بالا را در چین معرفی کرده است که باید استانداردهای جدیدی را از نظر عملکرد و عمر باتری تعیین کنند. حداقل این چیزی است که شیائومی از قبل وعده داده بود. آزمایش باتری بزرگ‌ترین رقبا نشان می‌دهد که شیائومی پیشرفت زیادی کرده است، اما همچنان به دلیل وجود یک رقیب بزرگ شکست می‌خورد.

شیائومی

شیائومی 13 پرو در آیفون 14 پرو مکس شکست خورد

شیائومی 13: تمام جزئیات در مورد گوشی هوشمند برتر جدید

با این حال، تست باتری نشان می‌دهد که تمام گوشی‌های اندرویدی رده بالای جدید امسال باید عمر باتری بیشتری داشته باشند. این موضوع در مورد گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ نیز صدق می‌کند که قرار است با اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز عرضه شوند. مقایسه جدید با گوشی های هوشمند برتر سال 2023 نیز جالب تر خواهد بود. قطعاً در اواخر سال چنین خواهد شد.



منبع

خود رئیس شیائومی قبل از معرفی رسمی گوشی‌های برتر جدید اعلام کرد که شیائومی 13 در مقایسه عمر باتری آیفون 14 پرو مکس را شکست خواهد داد. اکنون کانال YouTube TechDroider این آزمایش را انجام داده است. شیائومی 13 پرو نه تنها باید خود را در برابر آیفون 14 پرو مکس، بلکه در برابر شیائومی 12 اس اولترا، سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا، گوگل پیکسل 7 پرو و ​​وان پلاس 10 پرو نیز ثابت می کرد. نتیجه برای شیائومی بسیار خوب است، با این حال، اپل هنوز نمی تواند شیائومی را شکست دهد، همانطور که معلوم است: