تغییر مهم در Prime Video: آمازون می تواند ورزش را کنار بگذارد

آمازون احتمالاً علاقه مند به بازیابی بخشی از پول خرج شده است و حقوق پخش آن گران است. ارائه دهنده آلمانی DAZN یک مثال ارائه می دهد. قیمت ماهانه آنجا در سال گذشته دو برابر شد. آمازون اخیراً حقوق برخی از بازی های یوفا را تا سال 2027 تضمین کرده است. DAZN در اینجا یک رقیب مستقیم است. اینکه آیا واقعاً برای طرفداران ورزش در آمازون گران‌تر خواهد بود، هنوز باز است.



منبع

از سوی دیگر، آمازون مخفف این است نقدینگی مضاعف در پتانسیل. اخیراً این شرکت هزینه زیادی را برای حق پخش محتوای ورزشی مختلف هزینه کرده است. یک برنامه مستقل با یک پیشنهاد جداگانه می تواند مانع روانی را برای مشتریان برای پرداخت حق بیمه دیگر کاهش دهد. اگر پیشنهادات ورزشی تاکنون بدون هزینه اضافی در Prime گنجانده شده است، برنامه های یک برنامه جداگانه می توانند نشان دهنده افزایش قیمت در آینده برای مشتریان، که هر دو را می خواهند

یکی از مزایای داشتن یک برنامه اختصاصی برای محتوای ورزشی واضح است: اگر می خواهید ورزش تماشا کنید، می توانید آن را در آنجا پیدا کنید. اگر به دنبال سریال، فیلم یا مستند هستید، آنها را در مکان شناخته شده پیدا خواهید کرد. بنابراین می تواند نمایش مطالب واضح تر، بهبود تجربه مشتری

سرگرمی گران قیمت برای طرفداران ورزش: آیا آمازون به زودی دو بار جمع آوری می کند؟

نسخه:1.0.113

همراه با نتفلیکس، آمازون در خط مقدم خدمات پخش جهانی قرار دارد. در آلمان، Prime Video معمولاً حتی با رهبر بازار جهانی نتفلیکس هم تراز است. مهمتر از همه، آمازون می خواهد با بخشی از پیشنهاد پخش جریانی، خود را از این رقابت متمایز کند: شرکت سفارش آنلاین پستی همیشه آن را ارائه می دهد. تاکید بیشتر بر پخش ورزشی آنها حتی می توانند به زودی برنامه خود را داشته باشند.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

مطمئن نیستید که Prime Video برای شما مناسب است؟ مقایسه جریان ما به شما کمک می کند تصمیم بگیرید:

همراه با نتفلیکس، Prime Video محبوب ترین سرویس پخش جریانی در آلمان است. اکنون آمازون در حال برنامه ریزی برای بازنگری کامل این پیشنهاد است. برای طرفداران ورزش، این یک تغییر شدید است که حتی می تواند واقعاً گران باشد.

Prime Video بدون ورزش: آمازون باید یک برنامه جدید برای فوتبال و شرکت آماده کند

پورتال فناوری و کسب و کار اطلاعات در مورد برنامه های مربوطه گزارش می دهد. به گفته منابع داخلی، آمازون در حال بحث در مورد جدا کردن محتوای ورزشی از بقیه پیشنهادات استریمینگ است. ظاهراً برای فوتبال و امثال اینها می خواهید برنامه جدا شده به شروع بیاورد. با این حال، جزئیات هنوز پراکنده است. حتی مطمئن نیست که این اتفاق بیفتد.