شیائومی 13 در طراحی آیفون: تلفن همراه برتر بعدی اینگونه به نظر می رسد

در ماه دسامبر، شیائومی به طور رسمی از گوشی های جدید خود رونمایی خواهد کرد. حداکثر سپس خواهیم فهمید که آیا طرح ها واقعاً تأیید شده اند یا خیر و چگونه اپتیک آیفون پذیرفته شده است. در هر صورت، طراحی به نفع منتقدان است.



منبع

فقط بخش دوربین در پشت شبیه دوربین شیائومی 13 است. در غیر این صورت، تلفن همراه بسیار گردتر است. شیائومی 13 و 13 پرو نه تنها از نظر فنی، بلکه از نظر ظاهری نیز متفاوت خواهند بود. با شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو بسیار متفاوت به نظر می رسید. تلفن های همراه تقریباً یکسان بودند:

برای مقایسه: شیائومی 12 کاملاً متفاوت به نظر می رسید:

شیائومی 13 پرو با طراحی متفاوت

شیائومی اولین شرکتی نیست که از این طراحی قاب استفاده می کند. گوشی Nothing Phone (1) (تست) نیز طراحی بسیار مشابهی دارد. اپل سال هاست که از این شکل زاویه ای استفاده می کند. ناحیه دوربین در پشت نیز بسیار یادآور آیفون 13 یا آیفون 14 است، اگرچه شیائومی سنسورهای دوربین را متفاوت ترتیب می دهد. در جلو، یک دوربین سلفی تکی در وسط قرار دارد. اپل به حسگر سه بعدی متکی است که به فضای قابل توجهی بیشتری نیاز دارد.

شیائومی در اواخر سال جاری گوشی های هوشمند رده بالایی را معرفی خواهد کرد. با شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو، می‌توان انتظار دو مدل را داشت که باید نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا پیدا کنند. جزئیات طراحی هر دو گوشی هوشمند اکنون از قبل ظاهر شده است. مدل معمولی بیشتر شبیه آیفون اپل خواهد بود.

شیائومی 13 در طراحی آیفون

گوشی های هوشمند شیائومی قبلاً به عنوان نسخه های ارزان قیمت آیفون محکوم می شدند. با این حال، در سال‌های اخیر، این شرکت چینی به سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شده است و این کار را با فناوری‌های نوآورانه و ارزش زیادی برای پول انجام داده است. با این حال، با شیائومی 13، یک تلفن همراه ظاهر می شود که حداقل از نظر قاب بسیار شبیه به آیفون اپل است. باید به این شکل باشد:

قاب آیفون فقط در شیائومی 13 استفاده می شود. که شیائومی 13 پرو دارای صفحه نمایش دو لبه است و لبه های گرد: