نینتندو سوییچ به زودی با کیفیت 4K؟

بازی های بیشتر N64 برای Nintendo Switch Online + بسته توسعه

سوییچ: نینتندو در حال دوش گرفتن هدایا است

تا کنون، نینتندو در مورد آینده این کنسول دستی اطلاعاتی کم داشته است. شایعات در مورد یک مدل Pro برای مدت طولانی است که وجود دارد کم کم سرنخ ها غلیظ تر می شوندکه اطلاعیه خیلی دور نیست.

از سوی دیگر توسعه دهندگان پوکمون در حال حاضر به دنبال پشتیبانی برای کار بر روی نسل بعدی سخت افزار هستند.. هنوز جزئیاتی در دست نیست، اما این احتمال وجود دارد که بازی بعدی برای نسل سخت افزاری بعدی معرفی شود. با این حال، تا کنون، اینها فقط فرضیات هستند – هیچ چیزی تایید نشده است (doda.jp).

یکی از کارمندان انویدیا یک تراشه ARM به نام “Tegra T239” را در سپتامبر سال جاری تایید کرد. بهبودی در تراشه نصب شده فعلی، که برای دستیابی به 4K نیز ضروری است.

سال‌ها شایعاتی مبنی بر عرضه یک سوییچ جدید با مدل پرو وجود داشت. تا کنون بهبود جزئی با نسخه OLED صورت گرفته است، اما طرفداران همچنان مشتاقانه منتظر نسخه 4K هستند. اکنون می تواند نزدیک تر از حد انتظار باشد.

نینتندو سوییچ: نسخه 4K از قبل برنامه ریزی شده است؟

اگر مشترک سوییچ آنلاین هستید و بسته توسعه را در اختیار دارید، در حال حاضر می‌توانید منتظر دریافت 10 درصد امتیاز طلایی برای همه خریدها در فروشگاه اینترنتی نینتندو باشید. تا 31 ژانویه 2023 دو برابر امتیاز طلا برای شما می بارد که می توانید در خریدهای بعدی قرار دهید. به عنوان مثال، هنگام خرید Splatoon 3 (59.99 یورو)، امتیاز طلا تا 6 یورو پس می‌گیرید.



منبع بازی‌های Nintendo Switch Online + Expansion Pack را بررسی کنید:

در مصاحبه ای با Nikkei در اوایل سال 2021، شانتارو فوروکاوا، مدیرعامل نینتندو، تکرار کرد که نینتندو سوییچ در اواسط عمر است. این کنسول در سال 2017 عرضه شد، بنابراین اکنون تقریباً شش سال از عمر آن می گذرد. این زمان برای یک کنسول بسیار طولانی است و در حالی که سوییچ هنوز بسیار محبوب است، منطقی است که اکنون به طرفداران چیز جدیدی ارائه دهیم (منبع: Nikkei).