شاهکار وحشیانه یکشنبه در تلویزیون پخش می شود

ایستگاه تلویزیونی RTL 2 یکشنبه 28 می 2023 ساعت 22:30 پخش می شود. با “تاریخ آمریکایی X” یک درام بسیار قطبی از سال 1998. این اولین فیلم تونی کی است. اما آیا این فیلم که به موضوعات دشواری مانند نژادپرستی می پردازد می تواند با وجود بازیگران ستاره قانع کند؟ می توانید از ما دریابید که آیا روشن کردن ارزش دارد یا خیر.

فیلم «تاریخ آمریکایی X» قیمت آسانی نیست، اما یکی از شاهکارهای مطلق تاریخ سینماست. ستاره هالیوود، ادوارد نورتون، نقش درک وینیارد نئونازی را بسیار متقاعدکننده ایفا می کند و تونی کی، کارگردان، با اولین حضورش در فیلم، چشم گاو نرفته است. نورتون به دلایلی نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد. توصیه تماشای واضح ما تنها با امتیاز 96٪ مخاطب در Rotten Tomatoes تقویت شده است. سوئیچ ها یکشنبه 28 می 2023 ساعت 22:30 شب از شبکه RTL 2 و درامی را ببینید که توانسته است موضوعات دشوار را به شکلی چشمگیر به تصویر بکشد. با این حال، آگاه باشید که درام 1998 مضامینی از نژادپرستی، نفرت عمیق و خشونت تا نقطه تجاوز را دارد که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

درک وینیارد نئونازی کاریزماتیک (ادوارد نورتون) تقریباً یک ستاره در صحنه محلی نئونازی و الگوی بزرگ برادر کوچکش دنی (ادوارد فرلونگ) است. درک عمیق در صحنه و به خالکوبی های نازی آشکار خود افتخار می کند، زندگی خود را وقف اسکین هدها کرده است. وقتی یک روز به اتهام قتل دو نفر متهم و محکوم می شود، ناگهان زندگی اش زیر و رو می شود. آیا در زندان اجازه دارید یک دشمن آشکار به عنوان دوست داشته باشید، با آنها خوب باشید و به شوخی های آنها بخندید؟ درگیری درونی رخ می دهد و نازی که زمانی متقاعد شده بود ارزش های خود را تجدید نظر می کند.

کارگردان تونی کی در این اولین فیلم به موضوعات بسیار جسورانه می پردازد. در این مقاله می توانید دریابید که آیا او واقعاً در این کار موفق بوده است یا خیر.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا می دانید کدام ستاره ها قبلا در زندان بوده اند؟ در ویدیوی ما به شما نشان می دهیم که قبلاً چه کسی در زندان بوده است.

در درام “تاریخ آمریکایی X” چه اتفاقی می افتد؟

اگر اکنون نمی‌دانید که آیا این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، می‌توانیم به شما پاسخ مثبت بدهیم. این طرح در داستان نئونازی سابق فرانک مینک الهام می گیرد. او پس از گذراندن مدتی در زندان، زندگی خود را به شدت تغییر داد، صحنه نئونازی را ترک کرد و از نوجوانی زندگی عاری از خشونت و نفرت را به او نزدیک کرد. برای این کار او سازمان Harmony Through Hockey را تأسیس کرد و از مدارس متعدد بازدید کرد.

آیا واقعاً از پایان فیلم هیجان زده بودید؟ از طریق گالری عکس ما کلیک کنید و دریابید که کدام پایان فیلم هنوز غیرمنتظره است:

آیا تاریخ آمریکایی X ارزش دیدن دارد؟