مصرف برق FritzBox – این مقداری است که روتر از سوکت می گیرد

اگر می خواهید مصرف برق FritzBox خود را کاهش دهید، اقدامات زیر را توصیه می کنیم:

  • عملکردهای روتر را که به آنها نیاز ندارید غیرفعال می کند. ماژول‌های رادیویی WLAN یا DECT فعال حتی زمانی که هیچ دستگاهی به آن‌ها متصل نیست، انرژی مصرف می‌کنند. در صورت لزوم می توانید آنها را از طریق رابط وب خاموش کنید.
  • اگر می خواهید از سیگنال WLAN استفاده کنید، یک تایمر در FritzBox تنظیم کنید که به طور خودکار آن را در شب یا در ساعات کاری شما خاموش می کند.
  • هنگامی که به عملکرد کامل نیاز ندارید، قدرت سیگنال WLAN و سرعت اتصالات LAN را کاهش می دهد. اگر از تلفن های DECT استفاده می کنید، “DECT Eco” را در FritzBox خود فعال کنید.
  • اگر به مسافرت می روید یا مدتی در تعطیلات هستید، فریتز باکس خود را به طور کامل از منبع تغذیه جدا کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر روترهای مدرن در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دادن نداشته باشند، مصرف آنها معمولاً به مقادیر کاهش می یابد کمتر از پنج وات به عنوان مثال، در شب که هیچ دستگاه دیگری از خدمات سیستم استفاده نمی کند، چنین است.

به این ترتیب مصرف برق FritzBox خود را کاهش می دهید

البته نکات ذکر شده فقط روی یک FritzBox تاثیر ندارد. روترهای سایر سازندگان نیز از چنین اقداماتی سود می برند.

هر کسی که به دنبال دستگاه هایی با مصرف انرژی بالا باشد دیر یا زود با FritzBox خود روبرو خواهد شد. در اینجا می توانید بفهمید که او واقعا چقدر می بلعد.

جعبه فریتز

اگر از مدل ارزان‌تری مانند FritzBox 7530 استفاده می‌کنید، می‌توانید منتظر مصرف انرژی کمی کمتر باشید. برای این دستگاه، AVM به طور متوسط ​​​​نیاز برق را ارائه می دهد حدود شش و حداکثر 18 وات در اوج. در یک روز کامل، مصرف بین 0.14 – 0.43 کیلووات ساعت است.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

در زمان افزایش هزینه های انرژی، مطمئناً می تواند ارزش بررسی خانه خود را برای یافتن دستگاه های بالقوه برق داشته باشد. زیرا اغلب استفاده از کلیدهای اضافی، فعال کردن عملکردهای صرفه جویی در مصرف انرژی یا تغییر کامل به یک دستگاه جدیدتر می تواند بار روی کنتور برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به ویژه، گرسنگی انرژی روترها، که به طور شبانه روزی به شبکه برق متصل هستند، نباید دست کم گرفته شود. ما به شما نشان خواهیم داد که مصرف برق FritzBox شما چقدر بالا است و چگونه می توانید آن را کاهش دهید.

نتیجه: مصرف برق FritzBox در طول روز بسته به مدل و بار بین پنج تا 30 وات در نوسان است. از آنجایی که دستگاه ها اغلب شبانه روزی فعال هستند، هزینه های انرژی حاصله را نباید دست کم گرفت. خوشبختانه، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای کاهش مصرف انجام دهید.

در این ویدیو برنامه هایی را به شما نشان می دهیم که به شما در صرفه جویی در هزینه کمک می کند.

این میزان انرژی مورد نیاز FritzBox شماست

مصرف برق واقعی FritzBox شما گاهی به مدلی که استفاده می کنید و ویژگی هایی که استفاده می کنید بستگی دارد. سازنده یکی برای FritzBox 7590 می دهد میانگین مصرف نه تا ده وات در حین کار. متوسط ​​مصرف در روز پس از آن 0.22 – 0.24 کیلووات ساعت در عملکرد منظم است. در اوج خود، مدل بالا گاهی اوقات می تواند تا 30 وات را از سوکت بکشد. با این حال، مورد دوم باید فقط برای مدت کوتاهی رخ دهد که پردازنده داخلی و ماژول رادیویی WLAN روتر در حال حاضر به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرند.