شارژ صحیح باتری خودروهای برقی: «شارژ خروپف» چیست؟

یکی “شارژ خروپفدر اصل، این دقیقاً خلاف شارژ سریع در خودروهای الکتریکی یا پلاگین هیبریدی را توصیف می کند. این فرآیند به جای سرعت، بر بارگذاری نسبتاً آهسته متکی است. لزوماً تعریف دقیقی وجود ندارد، اما منظور شارژ AC است، یعنی جریان متناوب، تا 22 کیلو وات. برای مقایسه: شارژ سریع، شارژ را در ایستگاه های جریان مستقیم عمومی (DC) از 50 کیلو وات توصیف می کند. جعبه های دیواری تجاری موجود برای گاراژ خانه برای “بارهای خروپف” ایده آل هستند.

شما می توانید در اینجا بخوانید که چه چیزهای دیگری را باید در مورد باتری خودروی الکترونیکی خود در نظر بگیرید و چگونه از آن به درستی محافظت کنید:

روش صحیح شارژ خودروی الکترونیکی چیست؟

شارژ صحیح قلب استرومر شما باید یاد بگیرید. این بدان معنا نیست که شما باید به طور کامل بدون ایستگاه های شارژ سریع در حال حرکت انجام دهید. به هر حال، شما نمی خواهید تمام بعد از ظهر را در منطقه خدمات بزرگراه بگذرانید. بلکه تامین مداوم جریان مستقیم قوی در ایستگاه های شارژ عمومی است که باتری لیتیوم یون را به تدریج فرسوده می کند.

برای نصب یکی دریافت کنید جعبه دیواری شما قطعا به یک نصاب نیاز دارید، زیرا خطوط برق آسیب دیده در شبکه خانگی شما باید از نظر انعطاف پذیری بررسی شوند. شما هرگز نباید خودروی الکترونیکی خود را به یک پریز معمولی وصل کنید، زیرا ممکن است با آن آسیب زیادی وارد کنید. عواقب آن می تواند شامل سوختن فیوز یا حتی آتش گرفتن کابل باشد. به لطف جریان باقیمانده اضافی و قطع کننده مدار، جعبه دیواری در برابر بدترین سناریوها محافظت می کند. همچنین در مورد تعرفه های برق خودرو به اندازه کافی اطلاعات کسب کنید، زیرا می توانید با آنها در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

دیوار باکس ها را در تینک مشاهده کنید

GIGA توصیه می کند

بیشترین خوانده شده مقالات تحرک



منبع در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد جعبه های دیواری و موارد مشابه پیدا کنید:

از شارژ سریع خودداری کنید: چه چیزی پشت آن است؟

مدت زمان ماندگاری باتری یک خودروی الکتریکی به نحوه کار راننده با باتری بستگی دارد. شارژ سریع بسیار کاربردی است، اما آیا در طولانی مدت مضر است؟ به هر حال به اصطلاح «خروپف شارژ» چیست؟

تحرک

خودروهای الکترونیکی را با “شارژ خروپف” شارژ کنید.

هرچه جریان بیشتری به یکباره وارد باتری شود، بار بیشتری روی باتری وارد می شود. بنابراین، با گذشت زمان، شارژ سریع باعث کاهش عمر باتری می شود. “شارژ خروپف” برای محافظت از باتری و در نتیجه افزایش عمر مفید آن در نظر گرفته شده است، پس از همه اینها مهمترین جزء ماشین الکتریکی است.

اگر فقط با قدرت کامل شارژ کنید و بنابراین به طور منظم گرمای بیش از حد را بپذیرید، خواص مواد داخل باتری در طول زمان تغییر می کند. به دلیل این به اصطلاح “تنزلظرفیت شارژ و عملکرد شتاب کاهش می یابد. این پدیده به طور طبیعی اتفاق می افتد، اما شارژهای سریع به طور قابل توجهی روند را سرعت می بخشد.

در این راهنما می توانید نکات بیشتری برای شارژ خودروی الکتریکی خود بیابید:

پس برنامه ریزی کن هزینه های معمول خروپفباتری خود را به آرامی در طول شب تا مقدار هدف 80 درصد شارژ کنید و به باتری استراحت دهید. اپلیکیشن های مناسبی مانند mywallbox.com که با آن ها می توانید جعبه دیواری، تایمر شارژ و سیستم هوشمند مدیریت باتری ماشین خود را کنترل کنید، به شما کمک می کند.